اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

امروز، روز عزای استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز با اشاره به برگزاری پرشکوه انتخابات در نقاط مختلف کشور گفت: امروز، روز عزای استکبار جهانی است.

امروز، روز عزای استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه، حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری را تبریک گفت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی یعنی مردم به اضافه خدا، یعنی هدف اسلام و وسیله مردم هستند.

وی با بیان اینکه آرای مردم پلکان ترقی اسلام و موجب رضایت الهی است، افزود: جوانان و همه مردم وسیله‌ای برای ترقی اسلام به شمار می‌روند.

برهان با یادآوری اینکه امروز روز عزای اسکتبار جهانی است، خاطرنشان کرد: این آرای مردم پلکانی برای به مقصد رسیدن اسلام و منفور شدن استکبار جهانی و غرب شیطان صفت است.

خطیب جمعه مهریز تصریح کرد: ما در اسلام برای به خدا رسیدن و بهشت رقابت می‌کنیم اما غربی‌ها برای قبضه کردن قدرت دست و پا می‌زنند.

وی گفت: هر رأی مردم و گزینش فرد اصلح در عمل لبیک به ندای مقام معظم رهبری و میثاق با شهیدان و آرمان‌های امام راحل است.

برهان با بیان اینکه هر برگ رأی مردم برای انتخاب در عمل تیری زهرآگین بر چشم دشمنان و سیلی محکم به جهان‌خواران و عوامل آنهاست، اظهار داشت: ملت ما طی 33 ساله گذشته با حضور در عرصه‌های مختلف و انتخاباتی که در گذشته برگزار شده است، وفاداری و عشق و ایمان خود را به راه امام و شهیدان، هم‌چنین ولایت‌فقیه نشان دادند.

وی با تأکید بر حضور آگاهانه، پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نهم دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم شریف و متدین ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و حماسه حضور و دفاع خود را از ارزش‌های این نظام هم‌چون مرحله اول این انتخابات به نمایش خواهند گذاشت.

برهان با ابراز یقین از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امروز اگر یک نفر هم از خانه خود برای رای دادن بیرون نیاید، آب در آسیاب دشمن می‌ریزد و دشمنان اسلام منتظر ایجاد خللی کوچک در نظام ما هستند تا روحیه گرفته و به فکر توطئه‌ای جدید بیفتند و بگویند که جمهوری اسلامی رونقی ندارد و ولی‌امر مسلمین پایگاه و جایگاهی ندارد.

وی با انتقاد از تشکیل فراکسیون‌های اقلیتی گفت: در مجلس شورای اسلامی همه یک دست شوید و متحد و یکپارچه خدایی شوید، همه باید عقیده‌ها را یکی کنیم تا به هدفی که اسلام ناب است، برسیم.

برهان با بیان اینکه وابستگی به خدا هزاران استقلال به دنبال دارد افزود: اگر ما استقلال در حکومت و اقتصاد و فرهنگ می‌خواهیم در یک وابستگی امکان‌پذیر است و آن وابستگی به خداوند است.

وی اظهار داشت: اگر پناهندگی به خدا و قرآن و اهل‌بیت(ع) بردیم آن وقت است که کمال استقلال به دست خواهد آمد.

برهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در گرداب مشکلات غرق نشویم باید به کشتی نجات 14 معصوم برویم.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول