اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسلمانان در دفاع از قرآن متحدتر از گذشته مقابل استکبار ایستادگی ‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدام کشیش آمریکایی باید با واکنش قاطع ملت‌های اسلامی همراه باشد، گفت: دفاع از قرآن مرز نمی‌شناسد و ملت‌های اسلامی با دفاع از قرآن متحدتر از گذشته مقابل استکبار ایستادگی ‌کنند.

مسلمانان در دفاع از قرآن متحدتر از گذشته مقابل استکبار ایستادگی ‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر کمیسیون حقوق بشر شمال‌غرب کشور، آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی با اشاره به اهانت یک کشیش آمریکایی به قرآن کریم اظهار کرد: این مسئله باید به صورت دقیق ریشه‌یابی شود و باید توجه داشت که این اقدام با پشتیبانی استکبار جهانی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به شدت از موج بیداری اسلامی در منطقه ترسیده است، گفت: این موج بیداری بر مبنای بازگشت به احکام اسلام توسط ملت‌های مسلمان به سرعت منطقه را فرا گرفته و دشمنان را هراسان کرده است.

اسلام به‌‌عنوان یک دین منطقی و حقوق بشری ملت‌ها را به خود جذب می‌کند

هاشم‌‌زاده هریسی با بیان اینکه دین اسلام با منطق خود انسان‌ها را جذب می‌کند، اظهار کرد: دین اسلام به ‌عنوان یک دین منطقی، انسانی، عقلانی و حقوق بشری ملت‌ها را به خود جذب می‌کند و دشمنان به دلیل نداشتن منطق، راهکار را سوزاندن این کتاب الهی می‌دانند.

وی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با دین اسلام افزود: آنها اسلام‌هراسی را از سالیان گذشته رواج داده‌اند در حالی که هرجا استکبار پا گذاشته، ترور و کشتن انسان‌ها نتیجه این حضور بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ذکر این نکته که این اقدام کشیش آمریکایی باید با واکنش قاطع ملت‌های اسلامی همراه باشد، افزود: دفاع از قرآن کریم مرز نمی‌شناسد و ملت‌های اسلامی با دفاع از قرآن کریم متحدتر از گذشته مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

هاشم‌زاده هریسی با تأکید بر این نکته که شناساندن قرآن کریم به ملت‌ها موجب بیداری آنها خواهد شد، بیان کرد: اگر قرآن کریم و ارزش‌های متعالی آن به ملت‌ها شناسایی شود نه تنها آنها جذب دین اسلام می‌شوند، بلکه این ملت‌ها خود مقابل حرکت‌های افراطی برخی از افراد و گروهای ضداسلامی که با چراغ سبز غرب صورت می‌گیرد، ایستادگی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وقتی غرب به خود اجازه می‌دهد کشورهای اسلامی را اشغال کند و به مقدسات توهین کند، نتیجه این می‌شود که فرد بی‌منطقی به‌عنوان کشیش به خود اجازه دهد به قرآن کریم و معتقدات بیش از یک میلیارد مسلمان اهانت کند.

وجود اختلاف فرصتی برای دشمن در حمله به ارزش‌های اسلامی است

وی با بیان اینکه وجود اختلاف فرصتی برای دشمن در زمینه حمله به ارزش‌های اسلامی است، گفت: کاستن از اختلافات و حرکت به سمت وحدت باید وجه همت ملت‌های اسلامی باشد، اصل وجود برخی اختلافات در دنیای اسلام نیز توسط استعمار و استکبار بنیان نهاده شده است و آنها با ایجاد گروه‌های افراطی همچون طالبان دین اسلام را در جهان تیره نشان می‌دهند.

هاشم‌‌زاده هریسی در این رابطه افزود: دشمن با تشکیل گروه‌های به ظاهر مسلمان ولی افراطی در جهان اسلام می‌خواهد زمینه را برای بی‌تفاوتی ملت‌ها نسبت به توهین به قرآن کریم فراهم کند اما امروز برای بسیاری از ملت‌ها روشن شده است که این گروه‌های افراطی هیچ نسبتی با اسلام ندارند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول