اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین:

کاراته‌کای قزوینی راهی اردوی بازی‌های غرب آسیا شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: با دعوت کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان، بهمن عسگری برای شرکت در اردوی آمادگی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به تیم ملی کشورمان دعوت شد.

کاراته‌کای قزوینی راهی اردوی بازی‌های غرب آسیا شد

حمیدرضا داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه عسگری به همراه 21 کاراته‌کای دیگر به این اردو دعوت شده است، اظهار کرد: این اردو از بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کاراته غرب آسیا پس از مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، یادآور شد: این رقابت‌ها، بیست و هفتم خرداد ماه در عربستان برگزار می‌شود.

داوری با اشاره به اینکه بهمن عسگری سه روز پیش با ناباوری از گردونه رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشورمان کنار رفت، عنوان کرد: عسگری در این مسابقات که در اصفهان برگزار می‌شود با بدشانسی روبه‌رو شد.

حمیدرضا داوری با بیان این مطلب که این ملی پوش شایسته قزوینی در جریان برگزاری این رقابت‌ها مقابل حریف خود دچار شکستگی بینی شد، اظهار کرد:  در مسابقات کاراته هر ورزشکاری بی‌احتیاطی کند و مقصر شناخته شود از سوی داور بازی بازنده اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه عسگری در جریان مسابقات مرحله چهارم انتخابی تیم ملی در وزن 75- کیلوگرم شرکت کرده بود، اضافه کرد: با این شکست چیزی از ارزش‌های فنی این ملی‌پوش قزوینی کم نشده است.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین اظهار امیدواری کرد: بهمن عسگری با لیاقت و شایستگی بالایی که دارد قطعا در مسابقات قهرمانی کاراته غرب آسیا با به دست آوردن مدال خوش‌رنگ طلا این ناکامی را به فراموشی می‌سپارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول