اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

منتخبان مردم با تمام توان برای حل مشکلات کشور تلاش کنند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج قطعی تمام حوزه‌های انتخابیه گفت: منتخبان مردم با تمام توان برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

منتخبان مردم با تمام توان برای حل مشکلات کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی ظهر امروز در جلسه شورای استان این حزب در اراک اظهار داشت: انتخابات 15 اردیبهشت با حضور پرشور مردم برگزار شد و این حضور اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و بدون شک پیام این انتخابات را در مذاکرات آتی ایران با گروه 1+5 در بغداد مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود:‌ مجلس نهم باید با آغاز کار خود در مدت چهار سال قوانینی طراحی و تصویب کند که تحقق اهداف نظام و رفع مشکلات کشور در آن لحاظ شده باشد و در سال جاری تمام دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه کشور باید اولویت اصلی خود را اجرای طرح‌های کلان اقتصادی برای تحقق اهداف اسناد بالا دستی نظام در این حوزه قرار دهند.

مقدسی افزود: در صورت تحقق این مهم می‌توانیم به اجرای برنامه‌ها و اهداف کلان نظام در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات مهم کشور از جمله بیکاری، تورم و مسکن امیدوار باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ البته پیش از انتخابات رقابت سنگینی میان گروه‌های مختلف اصولگرا وجود داشت که طبیعی و تا حدی مطلوب و مفید بود، اما با پایان انتخابات و اعلام نتیجه آرای مردم، دیگر این رقابت‌ها معنی ندارد و باید منتخبان مردم با تمام توان برای حل مشکلات کشور تلاش کنند و از امروز به بعد باید با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات کشور تلاش کرده و هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی مردم پذیرفته نخواهد شد.

مقدسی شکست سارکوزی در دور دوم انتخابات فرانسه را دارای علل و عوامل متعددی دانست و گفت: پاریس در دوران سارکوزی به متحد اروپایی شماره یک واشنگتن تبدیل شده و گوی همگرایی و انطباق سیاسی با کاخ سفید را از لندن ربوده بود.

وی ادامه داد: همگرایی سارکوزی با سیاست‌های منطقه‌ای و جهانی بوش و اوباما، برای جایگاه بین‌المللی و اقتصاد بحران‌زده فرانسه، هزینه‌ساز بوده است و پاریس نه تنها از این سیاست هیچ سودی نبرده بلکه به همراه واشنگتن در تمام مرداب‌ها و مشکلات پیچیده جهانی و منطقه‌ای مانند جنگ افغانستان، فرو رفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات پارلمانی سوریه در حقیقت استمرار و تداوم روند اصلاحات بشار اسد است خاطر نشان کرد: این انتخابات دستاوردهای سیاسی زیادی خواهد داشت از جمله اینکه این انتخابات ترجمان حقیقی وعده‌های اصلاحی بشار اسد بوده و این اقدام سطح اعتمادسازی میان ملت و رهبری سوریه را بالا می‌برد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول