اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

تاثیر گذاری اردوهای جهادی فرا ملی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تاثیر گذاری اردوهای جهادی صرفا بر روی دانشجویان نیست بلکه تاثیری فرا ملی است.

تاثیر گذاری اردوهای جهادی فرا ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان بوشهر که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: باید به دنبال الگوی مدیریتی باشیم که ریشه در دین، تفکرات بسیجی و انقلابی داشته باشد.
نصوری افزود: الگوی جهادی یک حرکت خودجوش، سازنده و هدفمند است که جوانان، دانشجویان و طلاب را در کنار هم جمع می‌کند و در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.
نصوری تصریح کرد: نقش و اثری که می‌تواند اردوهای جهادی داشته باشد صرفا بر روی دانشجویان نیست بلکه اثری فرا ملی دارد.
معاون استاندار بوشهر گفت: تجربه موفق اردوهای جهادی که مورد تأیید رهبر انقلاب و مسئولان دلسوز نظام نیز هست، هر ساله در اوقات تعطیلی دروس دانشگاهی و حوزوی چه در ایام تعطیلات عید نوروز و چه در ایام تعطیلات تابستان موجب هجرت بخش قابل توجهی از جوانان از شهر و دیار خود و حرکت به سمت مناطق محروم برای خدمت رسانی به این مناطق در قالب اقدامات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی می‌شود و یک نیروی کارآمد اجتماعی را همانند جهاد سازندگی رقم می‌زند.
نصوری تصریح کرد: فعالیت بیش از ده سال اردوهای جهادی نه تنها به شکل‌گیری بسیج سازندگی انجامید بلکه تجربه‌های موفقی مانند تدوین طرح جامع حرکت‌های جهادی، شکل‌گیری ثابت حلقه‌های جهادی در اکثر دانشگاه‌های مختلف کشور و برگزاری اردوهای مختلف را در زمینه های عمرانی‌ ـ نوسازی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی ـ بهداشتی رقم زده است.
وی بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی بر اساس برنامه‌ریزی کلان و با رویکردی اقتصادی نه تنها سیاست تمرکززدایی را تامین خواهد کرد، بلکه به تلاش و برنامه‌ریزی از نزدیک و نه در اتاق‌های بسته برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مناطق محروم می‌انجامد.
در پایان نیز از مسئولان گروه‌های دانشجویی شرکت کننده در طرح اردوهای هجرت با حضور سردار فتح الله جمیری "فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر" و دیگر مسئولان استان با اهدا لوح و جوایز تجلیل به‌عمل آمد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول