اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 14 خرداد

زائران زنجانی با 160 اتوبوس به مرقد امام اعزام می‏شوند

خبرگزاری فارس: همزمان با رحلت امام خمینی(ره) زائران زنجانی با 160 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از زنجان اعزام می‏شوند.

زائران زنجانی با 160 اتوبوس به مرقد امام اعزام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در جلسه ظهر امروز کمیته مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین بر برگزاری تور دوچرخه‌سواری از زنجان تا مرقد امام خمینی(ره) تاکید شد.

در ادامه این جلسه رئیس اداره تبلیغات و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به مقارن‌شدن ولادت امام علی(ع) و رحلت امام راحل اظهار داشت: با توجه به تقارن این مناسبت‏ها با مراسم اعتکاف، در سخنرانی‏های این مراسم ویژه به ابعاد شخصیتی و اهداف و آرمان‏های امام خمینی‌(ره) پرداخته شود.

ناصر میرزایی با بیان اینکه مراسم ویژه ایام 14 و 15 خرداد در مراکز و مساجد مهم شهر زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این مراسم‌ها هر چه مردمی‏‌تر برگزار شود، جلوه خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه آثار امام خمینی(ره) در امامزاده سید ابراهیم زنجان موجب بهره‏گیری همه مردم از اندیشه والای ایشان می‏شود، ادامه داد: برگزاری تور دوچرخه‌سواری از زنجان تا تهران نیز اقدامی مناسب در راستای آشناکردن دانشجویان و ورزشکاران با ابعاد شخصیتی امام راحل به شمار می‏رود.

همچنین در ادامه این جلسه نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان به توزیع کتابچه در زمینه زندگی‏نامه و سیره عملی امام راحل اشاره کرد و گفت: این کتابچه از طریق سازمان‏های مردمی در اختیار مردم استان زنجان قرار می‏گیرد.

غلامرضا الهی سرشت با اشاره به اهدای نشان فرهنگی به نام امام خمینی(ره) تصریح کرد: این نشان به سازمان‏ها و تشکل‏هایی که در زمینه مراسم بزرگداشت امام راحل عملکرد خوبی داشته‏‌اند، اهدا می‏شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتاب‏خوانی یکی دیگر از برنامه‏‌های مورد نظر اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان محسوب می‏شود ، یادآور شد: این کتاب‏ها از آثار امام خمینی(ره) انتخاب شده‏‌اند.

نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری سمینار با محوریت بیداری اسلامی و صدور انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: این سمینار همزمان با رحلت امام خمینی‌(ره) در دانشگاه زنجان برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه 100 نفر از ورزشکاران استان زنجان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‏شوند، ادامه داد: حمایت از تشکل مردمی فرزندان روح‌الله نیز از دیگر اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در ایام رحلت امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول