اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی صورت گرفت

شرکت 225 هزار فرهنگی در نهضت حفظ قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی از شرکت 225 هزار فرهنگی در نهضت حفظ قرآن ‌کریم در استان خبر داد.

شرکت 225 هزار فرهنگی در نهضت حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدتقی فخریان در نشست خبری که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: با اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد ما به سمت کیفی‌سازی موضوعات و مسائل آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در سال جاری خبرهای خوبی از کسب عرصه‌های بین‌المللی خواهیم داشت، افزود: در کنکور نیز مطمئن هستیم که در سال جاری علاوه بر اینکه می‌توانیم رتبه‌ های سال گذشته را حفظ کنیم در رتبه‌های هم‌تراز اول نیز با گزارشات کمی و کیفی که از استان دریافت شده است، خبرهای خوبی خواهیم داشت. 

وی با اشاره به یکی دیگر از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد: قرآنی کردن فضای آموزش و پرورش چه در بخش مدارس قرآنی ما و چه در نهضت ملی حفظ قرآن‌ کریم یکی دیگر از اهداف این سند است که امیدواریم در سال جاری خراسان‌رضوی به تواند وظیفه قرآنی خودش را در استانی که متعلق به آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) است به انجام برساند.

فخریان تصریح کرد: هم‌اکنون 225 هزار نفر از همکاران فرهنگی در نهضت حفظ قرآن‌ کریم در استان خراسان‌رضوی شرکت کردند و هم‌زمان با این جلسه در 3 منطقه استان مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 5 هزار نفر در رقابت استانی، 750 هزار نفر در رقابت آموزشگاهی و در نهایت 500 نفر برای منتخب کشوری در استان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول