اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 تیرماه سال‌ جاری

دوره‌ تربیت معلم روخوانی قرآن کریم در لردگان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان از برگزاری دوره‌ تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم تا 15 تیرماه سال‌ جاری در این شهرستان خبر داد.

دوره‌ تربیت معلم روخوانی قرآن کریم در لردگان برگزار می‎شود

حجت‌الاسلام سعید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته آزمون مقدماتی دوره‌ تربیت معلم روخوانی قرآن کریم با حضور 110 نفر برگزار و 36 نفر موفق به قبولی در آن آزمون شدند.

وی افزود: امسال نیز آزمون ورودی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از نفرات برگزیده سال گذشته برگزار و 22 نفر پذیرفته شدند.

نصیری تصریح کرد: این دوره به مدت دو ماه از 15 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 15 تیرماه امسال به پایان می‌رسد، در پایان دوره، گواهینامه تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از طرف سازمان دارالقرآن کریم کشور به قبول‌شدگان نهایی صادر خواهد شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان بر ضرورت نهادینه‌سازی آموزه‌های دینی در بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: آشنا شدن جوانان و نوجوانان در سنین کودکی با قرآن با توجه به پاک و معصوم بودن، می‌تواند آنان را به رستگاری دنیوی و اخروی برساند.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته قرآن‌آموزان این شهرستان در قالب دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم، طرح قرآنی 1444، قرائت سطح 3، جلسات انس با قرآن، حفظ پیش‌دبستانی و برنامه‌های قرآنی دهه فجر شرکت کردند.

نصیری تصریح کرد: برگزاری این کلاس‌ها با هدف اشاعه فرهنگ قرآن‌خوانی، فهم پیام‌های حیات بخش قرآن کریم و بهینه‌سازی فرهنگ قرآنی برگزار شد که خوشبختانه خروجی قرآنی آن در شهرستان از بازده خیلی خوبی برخوردار بود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول