اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی موفقیت ورزش ورامین در سال گذشته صورت گرفت

تجلیل از متولیان ورزش در ورامین

خبرگزاری فارس: متولیان ورزش ورامین طی مراسمی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین مورد تقدیر قرار گرفتند.

تجلیل از متولیان ورزش در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، مسئولان هیئت‌های ورزشی و مدیران سالن‌های دولتی از جمله نفراتی بودند که با اهدای لوح تقدیر و جوایز از سوی مصطفی زاهدی رئیس اداره ورزش و جوانان تجلیل شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین هدف از قدردانی از متولیان ورزش را تلاش آنان در سال 90 به دلیل ارتقای ورزش منطقه دانست که توانستند رشد 20 درصدی را نسبت به سال‌های گذشته از آن ورزش ورامین کنند.

مصطفی زاهدی قهرمانی در عرصه‌های بین‌المللی، فتح سکوهای کشوری توسط تیم‌های مختلف و موفقیت هیئت‌های ورزشی در سطح استان را از مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت عنوان داشت.

وی در ادامه کسب 13 مدال رنگارنگ در رقابت‌های برون مرزی توسط قهرمانان پرافتخار ورامین و همچنین پرورش ورزشکاران در راه رسیدن به افتخارات دیگر، که در سال 90 توسط مسئولان هیئت‌ها، مربیان و پیشکسوتان رقم خورد را نشانه بارز پیشرفت ورزش قلمداد کرد.

رئیس اداره ورزش در ادامه به میزبانی ورامین از رویدادهای مهم ورزشی اشاره داشت که تمام این رقابت‌ها با کسب عناوین مختلف برای شهر شهیدان 15 خرداد همراه شد.

این مسئول برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ و هاکی اسکیت قهرمانی کشور در ورامین را از مهم‌ترین این مسابقات دانست که با قهرمانی نمایندگان ورامین به پایان رسید.

زاهدی برگزاری یادواره شهدای ورزشکار که برای نخستین بار در کشور پایه‌ریزی شد و حضور وزیر ورزش و جوانان که شروع فعالیت خود را با افتتاح پروژه‌های ورزشی ورامین آغاز کرد را از رخدادهای مهم سال گذشته عنوان داشت.

وی در ادامه برنامه‌های پیش رو در سال جاری که توسط پرسنل اداره ورزش و هیئت‌ها تدوین شده است را گامی در راستای موفقیت‌های بیش از پیش دانست که می‌توان با تکیه برآن به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافت.

رئیس اداره ورزش همچنین به برپایی مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی در خردادماه اشاره داشت و عنوان کرد: تحت هر شرایطی حتی اگر نهاد یا ارگانی این مهم را حمایت نکند ملزم به برگزاری آن خواهیم بود تا بتوان ذره‌ای کوچک از تلاش آنان را جبران کرد.

این مسئول از انتخاب برترین ورزشکاران یک دهه اخیر خبر داد و گفت: سه نفر از آقایان و سه نفر از بانوان با ارایه مدارک و احکام قهرمانی که از ابتدای سال 1380 تا انتهای سال 90 در مسابقات مختلف کسب کرده‌اند می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

زاهدی معرفی یک نفر از مجموع به عنوان برترین ورزشکار و معرفی وی به فرمانداری برای انتخاب 10 چهره ماندگار که به تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین رسیده است را در ادامه برنامه انتخاب برترین ورزشکار دانست.

وی همچنین معرفی سه هیئت برتر ورزشی شهرستان با توجه به عملکرد آن هیئت در پایان سال جاری را از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان برشمرد.

رئیس اداره تیم سازی، کسب عناوین مختلف ورزشی، برپایی مسابقات، افزایش ورزشکاران سازمان یافته شده و بسیاری از موارد دیگر که مربوط به هیئت می‌شود را به‌عنوان گزینه‌های امتیاز بندی شده در راستای انتخاب برترین هیئت عنوان کرد.

زاهدی در پایان از تمام مسئولان هیئت‌ها، مربیان و مسئولان خواست با بیمه کردن تمام ورزشکاران که به سالن مراجعه می‌کنند موجبات قانون‌مداری را فراهم آورند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول