اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرجی بار دیگر رئیس شورای اسلامی ورامین شد

خبرگزاری فارس: محمد حسن فرجی با اکثریت برای یک سال دیگر رئیس شورای اسلامی باقرشهر شد.

فرجی بار دیگر رئیس شورای اسلامی ورامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد‌حسن فرجی که با رای اکثریت قاطع اعضای شورای شهر برای یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای شهر ورامین تمدید شد.

طبق اعلام رسمی و به مدت یکسال و با کسب قاطع هفت رای محمد حسن فرجی به عنوان رئیس شورای شهر ورامین انتخاب شد.

محمد حسن فرجی در نخستین مصاحبه خود پس از این رای‌گیری در گفت‌گو با خبرنگار فارس بر نصب نماد 15 خرداد در شان مردم ورامین تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی ورامین در این ارتباط بیان داشت: در میدان رازی یک دیوارنگاری 15 خرداد انجام شده و نیز در ابتدای ورودی شهر ورامین و همان مکان نماد کفن پوشان نیز مقرر شده که المان فعلی تعمیر و تکمیل شود و به گونه‌ای درآید که در شان مردم عزیز ورامین باشد.

وی با تشریح برنامه‌های شورا و شهرداری ورامین عنوان کرد: هشت کیلومتر کمربندی جنوبی ورامین از کنار کانال آب ابتدای جاده قاسم‌آباد به عمروآباد،جاده موسی آباد، آبباریک الی کهنه گل را در برنامه داریم که پیمانکار کار را شروع کرده است و در سال جاری به بهره‌برداری می‌ر‌سد و ترافیک ورامین را به‌ویژه در مسیر برگشت به تهران برطرف می‌کند.

فرجی با اشاره به اقدامات فرهنگی شورای اسلامی ورامین گفت: در ارتباط با معبر حسین رضا مشکل ما در بحث معبر حسین رضا با مالکین آن بود که با آنها به تفاهم‌هایی دست یافتیم و مقرر شده است جلسه‌ای در شهرداری با تمام مالکین تشکیل شود و توافقات نهایی شود.

وی در ادامه تکمیل گلزار شهدای گمنام و افتتاح آن با حضور مسئولان استانی در خرداد ماه،ایجاد دو زمین چمن مصنوعی در نقاط محروم شهر، کلنگ‌زنی پارکینگ طبقاتی در خیابان شهید محمودی در 14 طبقه که سه طبقه آن تجاری و مابقی پارکینگ طبقاتی است و کمک شایانی به حل مشکلات ترافیکی مرکز شهر می نماید از دیگر برنامه‌های شورای شهر است.

فرجی با تاکید بر لزوم افزایش سرانه فضای سبز نوید احداث چند پارک در ورامین را داد و گفت: علاوه بر این ،احداث پل عابر پیاده،مرمت آسفالت معبر اصلی تهران ورامین با مشارکت اداره راه، ساخت ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین تا بهمن ماه جاری نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری در سال 91 است.

رئیس شورای شهر ورامین سپس با اشاره به درخواست‌های امام جمعه موقت ورامین در ارتباط با برخی عملیات شهری عنوان کرد: مقواسازی ملک خصوصی است و حدود یک ماه است که وکیل وی در حال پیگیری است و قرار است یک مرکز تجاری فوق العاده بزرگ با 25 هزار متر تجاری در این مکان ساخته شود.

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: چون ملک خصوصی است دخل و تصرف در آن ممکن نیست اما شهرداری در حال تسهیل کردن روند ساخت و ساز در این مکان است.

هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی ورامین

سید رضا احمدی با پنج رای ماخوذه نایب رئیس شورای شهر، بیژن خانی دبیر و سخنگوی شورای شهر و بهزاد حسینی با هفت رای ماخوذه به عنوان خزانه‌دار شورای شهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول