اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

مجموعه مقالات همایش دکترین مهدویت منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مجموعه مقالات هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

مجموعه مقالات همایش دکترین مهدویت منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه آینده روشن، حبیب مقیمی مسئول واحد چاپ و نشر موسسه آینده روشن از انتشار مجموعه مقالات هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت خبر داد و گفت: این مجموعه مقالات در سه جلد در حال آماده سازی بوده و به زودی منتشر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه سه جلدی، ۳۹ مقاله به همراه ۹ سخنرانی و بیانیه پایانی همایش دکترین مهدویت به چاپ رسیده است که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
مسئول واحد چاپ و نشر موسسه آینده روشن با اشاره به مراحل آماده سازی شماره بهمن ماه مجلات ملیکا، ماهک و انتظار نوجوان تصریح کرد: این مجلات به همراه ویژه نامه‌های نهم ربیع الاول سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) و دهه فجر انقلاب اسلامی به چاپ خواهد رسید.
وی در ادامه افزود: شماره ۱۸ و ۱۹ فصلنامه علمی ـ پژوهشی مشرق موعود و شماره ۳ فصلنامه علمی ـ تخصصی  پژوهش‌های مهدوی نیز در دست انجام بوده و امیدواریم این نشریات نیز در ماه آینده روانه بازار نشر شود.
مقیمی در پایان اظهار داشت: در واحد چاپ و نشر موسسه آینده روشن برنامه‌ها و اقدامات گسترده‌ای در خصوص اطلاع رسانی و تبلیغات نیز به همراه چاپ پوسترها و بنرها انجام شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول