اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران:

50 عنوان برنامه در هفته زن اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت زن، 50 عنوان برنامه در مازندران اجرایی می‌شود.

50 عنوان برنامه در هفته زن اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فاطمه عاطفی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: این ایام فرصتی است تا مروری بر سیره زندگی حضرت زهرا (س) در همه ابعاد داشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران تصریح کرد:‌ هفته گرامیداشت مقام زن، تکریم شخصیت والای آن حضرت، تحقق آرمان‌های امام راحل و ارزش نهادن به مقام والای زن به عنوان پایه و ستون اساسی خانواده و جامعه در اسلام است.

عاطفی با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن، ادامه داد: ارتقای سطح بینش و بصیرت و معارف مخاطبان در زمینه سیاسی اجتماعی و هدایت افکار، نشر و ترویج شاخصه‌های دینی، اجتماعی، سیاسی الگوی برتر همچون حضرت امام (ره)، تعیین شیوه مبارزاتی حضرت زهرا (س) در مقابله با جنگ نرم و براندازی از جمله اهداف برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن است.

وی با اشاره به اینکه آنچه غرب و تفکرات فمنیسم از آن می‌ترسد زن مسلمان ایرانی با الگوی فاطمی است، بیان داشت:‌ زن مسلمان در عمل به سیره حضرت فاطمه(س) شجاع و آزادی‌خواه است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن از 23 تا 29 اردیبهشت برگزار می‌شود، متذکر شد: جشن کوثر در 19 شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در این هفته، گفت: ایستگاه صلواتی دوخت چادر و مقنعه، انتقال خون، محفل انسی با قرآن، تجلیل از مادران و همسران شهدا و تجلیل از زنان بسیجی ایثارگر که از همسر جانباز خود پرستاری می‌کنند و گمنام هستند از جمله برنامه‌های ما در هفته گرامیداشت مقام زن است.

عاطفی با بیان اینکه برگزاری مسابقه فرهنگی از خطبه فدکیه از دیگر برنامه‌ها است، گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی و نشست‌های تربیتی بصیرتی با موضوع سیره حضرت زهرا(س)، اعزام پزشک به مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در هشت شهرستان بخشی از برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: ‌برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در هزار و 100 پایگاه مقاومت، 50 حوزه مقاومت با حضور 350 هزار نیروی بسیجی برگزار می‌شود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول