اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه زنان استان سمنان خبر داد

اجرای برنامه‏های ویژه بانوان در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان اعلام کرد: برنامه‏های متنوعی در سال 91 در استان سمنان اجرایی می‏شود و همه باید برای عملیاتی کردن این برنامه‏ها کمک کنند.

اجرای برنامه‏های ویژه بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان صبح امروز نشست تخصصی و توجیهی فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران سمنان در سالن کوثر بسیج خواهران سمنان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان در این نشست از تمام بانوان برای اجرای خوب برنامه‌های سال 90 قدردانی کرد.

زهره درزی‏حرفه هم‌چنین بانوان را به اجرای هر چه بهتر برنامه‌های سال 91 ترغیب کرد و سپس به توجیه و تقسیم برنامه‌های امسال پرداخت.

پس از ابلاغ برنامه‌ها توسط هر مدیریت‌، این جلسه توجیهی با تشکیل کارگروه‏ها و توجیه تخصصی برنامه‌ها توسط کارشناسان به پایان رسید.

به گزارش دیگری از خبرگزاری فارس مهدیشهر، فرمانده بسیج دانش‏آموزی شهرستان مهدیشهر، از به صدا در آمدن زنگ "سپاس معلم" در سه دبیرستان شهرستان مهدیشهر خبر داد.

علیرضا فتح‏خواه افزود: این مراسم با حضور مسئولان دبیرستان صدیقه مهدیشهر، دبیرستان صادقیه شهمیرزاد و دبیرستان هاجر درجزین و با حضور مسئولان شهر از جمله امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و خانواده شهدای بسیجی و فرهنگی و با حضور معلمان چهار مدرسه صدیقه، دبستان رقیه، گل نرگس، کوثر در دبیرستان صدیقه برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مراسم با قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و قرائت مقاله توسط دانش‏آموزان، اجرای سرود گل‏باران و اجرای حرکات ورزشی توسط دانش‏آموزان دبستان "رقیه" از دیگر برنامه‏های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول