اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق اداره مسکن جیرفت خبر داد

تشکیل 110 پرونده تصرف اراضی ملی در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس سابق اداره مسکن و شهرسازی جیرفت گفت: سال گذشته 110پرونده تصرف اراضی ملی شهرستان جیرفت به دستگاه قضایی ارسال شده است.

تشکیل 110 پرونده تصرف اراضی ملی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان محمدرضا کردساردویی ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت اظهار داشت: در چند سال گذشته وضعیت املاک شهرستان بسیار نامطلوب بوده است.

وی افزود: اما با پیگیری‌ها و تلاش‌های اداره مسکن و شهرسازی شهرستان جیرفت همه اراضی و املاک ساماندهی شده‌اند.

کردساردویی تصریح کرد: در روستاهای حسین‌آباد، خالق‌آباد و هوکرد خرید و فروش اراضی ملی متوقف شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون زمینه زمین‌خواری در شهرستان جیرفت به طور کلی از بین رفته است، ابراز داشت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مجدانه در سال گذشته 110 پرونده تصرف اراضی ملی به دستگاه قضایی ارسال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: دادستانی شهرستان جیرفت در زمینه برخورد با زمین‌خواران همکاری بسیار خوبی با این اداره داشته است و همواره قاطعانه با متخلفان برخورد کرده است.

محمدمهدی بلوردی اولویت کاری خود را حفظ اراضی ملی ذکر و عنوان کرد: در راستای جلوگیری از تصرف اراضی دولتی، تسطیح و حصارکشی اراضی انجام شده است.

وی اذعان داشت: در راستای حفظ بیت‌المال نیازمند همکاری تنگاتنگ سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم تا از تبعات اجتماعی و سیاسی بسیاری که در پی دارد، جلوگیری شود.

بلوردی راه‌آهن و فرودگاه را از مهم‌ترین پروژه‌های این اداره کل ذکر کرد و بیان داشت: پل کمربندی موقت آماده بهره‌برداری است و همچنین تلاش می‌کنیم تا نقاط حادثه‌خیز پل دوم هلیل نیز برطرف ‌شود.

جواد ایران‌نژاد مدیر جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت نیز گفت: تعامل و همکاری با بقیه دستگاه‌های اجرایی، سرعت‌ عمل، نظارت کافی و استفاده از تجارب گذشته را در مدیریت خود مد نظر قرار می‌دهیم تا بتوانیم، گام بلندی در این راستا برداریم و به عنوان الگو مطرح شویم.

به گزارش فارس، در این جلسه از تلاش‌های محمدرضا کردساردویی رئیس اداره مسکن و شهرسازی و علیرضا مشایخی رئیس اداره راه و ترابری شهرستان جیرفت با اهدای لوح تقدیر و جواد ایران‌نژاد به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول