اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای توسعه طرح‏های کشاورزی

50 هزار هکتار از اراضی ملی در سمنان استعدادیابی شد

خبرگزاری فارس: 50 هزار هکتار از اراضی ملی در استان سمنان برای توسعه طرح‏های بخش کشاورزی استعدادیابی شد.

50 هزار هکتار از اراضی ملی در سمنان استعدادیابی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، نخستین جلسه استعدادیابی توسعه طرح‏های بخش کشاورزی با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان و معاونان وی و اعضای جلسه تشکیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان در این جلسه از تلاش رؤسای شهرستان‏ها و کارشناسان شهرستان‏ها در طول سال 90 که با تلاش‏های خودشان توانست قدم‏های مؤثری در اجرای طرح‏ها و پروژه‏های منابع طبیعی و آبخیزداری بردارند، قدردانی کرد.

حسن میرعماد سپس مباحثی لازم پیرامون شعار امسال، صرفه‏جویی، تکریم ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در کارها مطرح  و در خصوص کارگروه توسعه کشاورزی و دستورالعمل‏ها و اقدامات صورت گرفته در استان سمنان مطالبی بیان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای توسعه زیرساخت‏های اقتصادی استان سمنان، حمایت از تولید ملی و ایجاد کار و اشتغال‏زایی مقرر شد تا 50 هزار هکتار از اراضی ملی استان، ظرفیت‏یابی و استعدادیابی شود که سهم هر شهرستان نیز مشخص و تعیین شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان افزود: به همین منظور شهرستان‏ها با توجه به سطح اعلام شده باید سریعا اقدامات خود را آغاز و اراضی معرفی شده را استعدادیابی کرده و به اداره کل اعلام کنند.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان سمنان نیز در این جلسه نقشه استعدادیابی اراضی شده را ارائه کرد و هر یک از روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان، نقاط استعدادیابی شده در نقشه را با شرایط طبیعت بررسی و نظراتشان را بیان کردند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان سمنان هم گفت: با توجه به حمایت‏های خوب مسئولان امر چه در سازمان جهاد کشاورزی استان و چه در سطح استانداری سمنان، از طرح‏های منابع طبیعی، رؤسای شهرستان‏ها مکلّف هستند، برنامه‏های ترویجی و مشارکت بهره‏برداران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول