اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

اجازه تاراج اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد به سودجویان داده نشود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: واگذاری اراضی ملی به افراد بانفوذ غیر قانونی است که باید همه مسئولان و دلسوزان این استان نسبت به چنین اقداماتی همواره هوشیار باشند.

اجازه تاراج اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد به سودجویان داده نشود

کوکب حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اعتماد عمومی به دستگاه‌های دولتی در نتیجه رفتار منصفانه‌، عدالت منشانه و قاطعانه آنها با مفسدان و سوء استفاده کنندگان و برکناری آنها از هر پست و منصبی حاصل می‌شود.

حاتمی افزود: ارتباطات ناسالم بعضی از افراد آشنا به مواد قانونی در کهگیلویه و بویراحمد سبب از دست رفتن صدها یک‌هزار هکتار از اراضی ملی در بهترین نقاط در سطح شهرستان‌ها می‌شود.

وی در ادامه گفت: این زمین‌ها در بره‌های مختلف با تخفیف نیمی از ارزش واقعی به برخی از افراد با نفوذ تحویل داده شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسلامی دوگنبدان بیان داشت: گاه مشاهده شده که در برهه‌هایی از زمان قسمتی از این زمین‌ها بدون انجام هیچ طرحی به بالاترین قیمت به فروش می‌رسد.

حاتمی با انتقاد از روند برخی واگذاری‌های غیر قانونی زمین‌های اراضی ملی به بعضی افراد خاص یادآور شد: در واگذاری این زمین‌ها هیچ گونه ضوابطی رعایت نشده است در صورتی که زمین باید بعد از بهره‌برداری طرح واگذار شده و یا فروخته شود.

عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به واگذاری برخی از زمین‌های طرح طوبی و احرار، روند واگذاری زمین‌های منابع ملی را در این طرح‌ها غیر قانونی دانست و گفت: اگر مقامی درصدد پیگیری برآید و کار به دادگاه کشیده شود، افراد سودجو با نفوذ و پرونده سازی و ارائه سند، قاضی و قوه قضائیه را تخریب می‌کنند.

حاتمی ادامه داد: برخی اوقات دیده شده افراد سودجو و با نفوذ با گرفتن حکم به نفع خود به ریش همه می‌خندند.

وی رفتارهای منفعت طلبانه بعضی از افراد سودجو را گامی برای بدبینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خواستار پیگیری و جلوگیری از واگذاری غیرقانونی زمین‌های منابع ملی به بعضی افراد خاص شد.

این فعال فرهنگی و سیاسی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان این استان از جمله در منابع طبیعی افرادی دست پاک و امین هستند، خواستار مقابله بیشتر با افراد سودجو شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول