اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری 40 نشست از سوی جبهه متحد برای انتخابات نهم

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان‌شمالی گفت:‌ جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات نهم مجلس در این استان 40 نشست را برگزار کرد.

برگزاری 40 نشست از سوی جبهه متحد برای انتخابات نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌ احمدنیا بعد از ظهر امروز در جمع اصولگرایان خراسان‌شمالی اظهار داشت: این نشست‌ها در مرکز استان و تمام شهرستان‌های خراسان‌شمالی برگزار شده و حزب موتلفه در این راستا زحمات زیادی را کشید.

وی با بیان اینکه انتخاب نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان طی یک فرآیندی انجام شد، تصریح کرد: در این راستا ملاک‌های مختلفی برای انتخاب نامزدهای مورد حمایت این جبهه مورد توجه قرار گرفت که مهم‌ترین آن‌ها مقبولیت و میزان رای‌آوری بود.

احمدنیا اظهار داشت:‌ نامزدهایی که در لیست نهایی مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در خراسان‌شمالی قرار گرفتند اکثرا در انتخابات نهم مجلس با بصیرت بالای مردم به مجلس راه یافتند.

وی افزود: نامزدهای مورد حمایت این جبهه بر اساس نظرسنجی‌های دقیق و علمی و بررسی‌های به عمل آمده در لیست نهایی قرار گرفته و توانستند اکثریت آرا را به نفع خود رقم بزنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان‌شمالی بر وحدت بیش از پیش اصولگرایان و نیروهای دلسوز انقلاب تاکید کرد و گفت:‌ آنچه که در تمام مقاطع سبب پیروزی اصولگرایان شده وحدت و همگرایی بوده که خوشبختانه در مجلس نهم نیز این موضوع در محور برنامه‌های اصولگرایان بوده که سبب پیروزی آنان در انتخابات شد.

وی همچنین اطاعت و گوش به فرمان رهبری بودن را مهم‌ترین رویکرد جبهه متحد اصولگرایان برشمرد و از عموم نمایندگان اصولگرا خواست تا این رویکرد را به عنوان مهم‌ترین برنامه خود قرار دهند.

احمدنیا با بیان اینکه انتخابات نهم مجلس با شور و شعور و نشاط اکثریت مردم برگزار و حماسه‌ای دیگر به نفع نظام اسلامی رقم خورد، گفت:‌ حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی و پاسخ دندان‌شکنی به برنامه‌های آن‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم‌ترین خواسته و رویکرد جمعیت موتلفه اسلامی بود، افزود:‌ با این رویکردی که مردم در انتخابات داشتند آن را به یک جشن و حماسه ملی تبدیل کردند که نظام اسلامی را تا سالیان متمادی از گزند بدخواهان نظام مصون نگاه خواهد داشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم به طور پرشور و سالمی برگزار شد،‌ از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات اعم از دولت، شورای نگهبان، ناظران و بازرسان قدردانی کرد.

به گزارش فارس، سه نفر از چهار نماینده منتخب خراسان‌شمالی اصولگرا هستند که موسی‌الرضا ثروتی نماینده منتخب جبهه متحد اصولگرایان با کسب 110 هزار رای بالاترین میزان رای را در بین نمایندگان استان‌های شمالی کشور کسب کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول