اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم انتخابات گرگان و آق‎قلا انجام می‎شود

حمایت جبهه متحد و جبهه پایداری از عبدالحسین ناصری

خبرگزاری فارس: کاندیدای دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا گفت: جبهه متحد اصولگرایان، خانه کارگر، جامعه مهندسین و جبهه پایداری در این دوره از انتخابات از بنده حمایت کردند.

حمایت جبهه متحد و جبهه پایداری از عبدالحسین ناصری

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: از اولویت‎ برنامه‎های آینده برای مجلس تکمیل پروژه‎های استانی از جمله راه‎آهن گرگان – مشهد، گرگان- اینچه‌برون و گرگان – شاهرود است.

وی به اتمام رساندن پروژه سد شصت‎کلا و بند انحرافی محمدآباد، بیمارستان 320 تختخوابی، تالار بزرگ گرگان و همچنین تبدیل منطقه ویژه به منطقه آزاد تجاری را از دیگر برنامه‎هایی عنوان کرد که در مجلس نهم تکمیل آنها را پیگیری خواهد کرد.

ناصری افزود: آماده ساختن شهرک صنعتی اترک برای سرمایه‎گذاری یکی دیگر از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده‎ایم که با تحقق آن بخش اعظم معضل بیکاری استان رفع خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس هشتم در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای جامعه کارگری در مجلس ابراز داشت: یکی از دغدغه‎های اصلی جامعه کارگری بحث کارگران شرکتی و قراردادی است که آینده شغلی مطمئنی ندارند و باید پیگیر شد تا مشکل آنها به نحو احسن حل شود.

وی با بیان اینکه مشکلات کارگران و کارفرمایان دوسویه باید در نظر گرفته شود یادآور شد: باید در نظر داشت که نباید آنقدر قانون در این خصوص محکم باشد که کارفرمایان متوسل به راه‎های فرعی و شانه خالی کردن از قانون شوند.

ناصری عنوان کرد: در عین حال باید از طرفی با همه به گونه‎ای برخورد شود که جامعه کارگری آینده مطمئن داشته باشد و حقوقی متناسب با تورم و حداقل‎ قیمت‎ها برای او در نظر گرفته شود.

این کاندیدای دور دوم انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا در ادامه در خصوص گروه‎های حمایت‌کننده خود در این دوره از انتخابات اذعان داشت: در این دوره انتخابات تاکنون جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری، خانه کارگر و جامعه مهندسی اعلام همکاری داشته‎اند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول