اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار آیت‌الله صفایی به خواص بی‌بصیرت

تنها راه سلامت عرصه سیاسی ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: خواص بی‌بصیرت متوجه باشند تنها راه سلامت عرصه سیاسی، مراعات ایمان، تقوا، اخلاق و ولایتمداری است.

تنها راه سلامت عرصه سیاسی ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: نخستین ولایتمدار آسمانی که خداوند ماموریت داد برای بشریت الگو شود حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: تنها حجت سیاسی ولایتمداری است و این نخستین آموزه حضرت زهرا(س) است.

امام جمعه بوشهر خطاب به خواص جامعه تاکید کرد: تنها یک راه سیاسی بیشتر نداریم و آن حجت سیاسی واحد اسلامی است که مورد مطالبه خداوند است و آن هم ولایتمداری و ذوب شدن تمام جامعه به ویژه خواص در ولایتمداری امام خامنه‌ای است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: مردم و سپاه جان بر کف در راه وحدت آماده‌اند و در مقابل توطئه‌های ضد ولایی با تمام وجود می‌ایستند.

وی با بیان اینکه جهان آینده جهان ولایت است خاطر نشان کرد: خواص بی‌بصیرت متوجه باشند تنها راه سلامت عرصه سیاسی، مراعات ایمان، تقوا، اخلاق و ولایتمداری است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: سپاه پاسداران میراث‌داران سپاه امام علی (ع) هستند و در تمام عرصه‌های گسترده وسیع و آموزش‌های نظامی و عملیاتی با روح ایمان تقوا، اخلاق و ولایتمداری چنان شده که در جهان می‌درخشد.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: تقویت و حمایت از سپاه واجب و تضعیف آن حرام است و اگر جریان یا شخصی بخواهد در هر رده سیاسی سپاه را تضعیف کند مشخص است از خط اصیل ولایت خارج شده است.

وی بیان کرد: بسیاری ابوموسی‌ها، سعد بن ابیوقاص، اشعث بن قیس‌ها داریم که می‌خواهند نیروهای مسلح به ویژه سپاه را تضعیف کنند اما سپاه صدها مالک اشتر دارد و در کنار امام خامنه‌ای و سپاه مهدی آل محمد(ص) خواهند بود.

امام جمعه بوشهر گفت: روحانیت در مسیر ولایتمداری حرکت می‌کند و ستارگان درخشان هدایت جامعه هستند، اگر روحانیت در قالب سپاه باشد که نور علی نور است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول