اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ولایتمداری رمز رستگاری ایرانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز رستگاری ایرانیان است.

ولایتمداری رمز رستگاری ایرانیان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ولایتمداری و عمل به فرامین رهبری در سال‌های پس از پیروزی انقلاب سبب شده تا ملت ایران در سطح تمام جهان به‌عنوان ملتی موفق که در راستای اعتلای کشور گام بر می‌دارند شناخته شوند.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر بر مقوله ولایتمداری، تصریح کرد: به منظور موفقیت هر چه بیشتر در تمام عرصه ها نیاز است تا همواره ولایت مداری مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول افزود: ملت ایران ملتی آگاه و هوشیار هستند که در راه پیشرفت کشورشان از فرامین رهبری تبعیت کرده و تمام مشکلات خود را با عمل به دستورات رهبر رفع می کنند.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن نقش ولایت است، خاطرنشان کرد: دشمن به عناوین مختلف تلاش می کند ملت ایران به خصوص جوانان و دانشجویان را از خط ولایت فقیه خارج سازد تا به اهداف شوم خود دست یابد و دانشگاهیان باید با آگاهی به مقابله با این موضوع بپردازند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و هفته معلم، افزود: ارزش علم از دیدگاه اسلام بسیار روشن است و به همان میزان که از علم تمجید شده از مقام والای معلم نیز تمجید شده است.

این مسئول شهید مطهری را نمونه بارز تعلیم و تربیت درست در جامعه خواند و گفت: وی در فقه، فلسفه، کلام، جامعه‌شناسی و علم به زمان خود متبحر و آگاه بود و شخصیت علمی استاد مطهری در همه آثارش قابل ملاحظه است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول