اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمانشاه:

مردم ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه با حضور در پای صندوق‌های رأی، ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

مردم ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محسن زرین ماه اظهار کرد: 568 شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

زرین ماه تصریح کرد: مردم استان بعد از گذشت 33 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، همواره با حضور در صحنه‌های حساس انقلاب، ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند؛ چرا که حضور در انتخابات مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی است و همه وظیفه داریم که با حضور در پای صندوق‌های رأی این تکلیف شرعی و ملی را انجام دهیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در دور اول انتخابات مجلس گفت: مردم کرمانشاه باز هم در دور دوم انتخابات حماسه می‌آفرینند.

زرین‌ماه بیان داشت: انتخابات دور دوم مجلس از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد و در این روز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم کرمانشاه هستیم.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: متولدین اردیبهشت ماه سال 73 و همچنین قبل از آن می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

زرین ماه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات دور اول مجلس نهم گفت: مردم با حضور در انتخابات دور دوم مجلس نهم که تکمیل کننده دور اول است، دوباره برعکس تبلیغات دشمنان حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه گفت: از مردم می‌خواهیم که همانند دور اول انتخابات مجلس در همان ساعات اولیه اقدام به رأی دادن کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول