اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

اقتدار جهانی ایران در پرتو ولایتمداریست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: اقتدار جهانی ایران اسلامی در پرتو ایمان و روحیه ولایتمداری سپاه است.

اقتدار جهانی ایران در پرتو ولایتمداریست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران عقیدتی و هادیان سیاسی در شاهین‌دژ اظهار داشت: دارا بودن ویژگی‌ها و مکارم اخلاقی در گرو برخورداری از اعتقادات و باورهای دینی قوی است که باید در این زمینه تلاش کرد.

وی به فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی سپاه اشاره کرد و افزود: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه تقویت پایه اعتقادی و ایمانی این نهاد انقلابی، دینی و مقدس است.

باقری با بیان اینکه عزت دائمی و جاودانگی دست خداوند است، ادامه داد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، ماندگار شدن اندیشه‌های شهید مطهری و رهبری عالمانه و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب است که در این زمینه جوانان ایران اسلامی با اعتقادات و باورهای دینی خود در راه دفاع از اسلام در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادند.

امام جمعه شاهین‌دژ تصریح کرد: اقتدار و عزت روزافزون ایران اسلامی در پرتو ایمان و معنویت توام با علم، معرفت، بصیرت، آمادگی رزمی و روحیه ولایتمداری نیروهای بسیجی و سپاهی است که توانسته‌اند زمینه‌ساز عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در امور فرهنگی کردستان نیز در این مراسم گفت: امروز استکبار جهانی از قدرت و توانمندی بسیجیان کشورمان درمانده و دچار استیصال شده‌ است که این امر نشانه اقتدار و توانمندی نیروهای بسیجی است.

حجت‌الاسلام حسن فلسفی ادامه داد: با توجه به نگاه ویژه سپاه به فعالیت‌های اعتقادی، دینی و سیاسی و تجلیل از تلاش‌های علمی خدمتگزاران عرصه‌های علم، هفته معلم در سپاه و بسیج به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است که این نامگذاری فرصتی برای بازنگری و بازشناسی فعالیت‌هاست.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول