اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

بازارچه محلی برازجان با 215 غرفه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بازارچه محلی برازجان با 215 غرفه افتتاح شد.

بازارچه محلی برازجان با 215 غرفه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان و اقشار مختلف مردم و بازاریان، غرفه‌های بازارچه محلی خضر به بهره‌برداری رسید.

شهردار برازجان در این آیین اظهار داشت: ساماندهی و رفع مشکلات عدیده بازار به جز با همکاری بازاریان حل نخواهد شد.

کریم حسین‌آبادی با اشاره به اجرای طرح بهسازی بازار روز در چند روز آینده افزود: در این زمینه مسائل پیرامون مدیریت شهری را شهرداری و اقدامات اجرایی درون بازار را کسبه انجام خواهند داد.

وی همچنین فرم‌دهی به هسته مرکزی شهر را از اولویت‌های مهم شهرداری عنوان و تصریح کرد: کار بهسازی تقاطع مخابرات به اتمام رسیده و به زودی با تکمیل پروژه خیابان دلگشا ( اتصال میدان شهید چمران به خیابان شریعتی) و مشخص شدن وضعیت تملک این مسیر، کار ساماندهی اطراف بازار و کاستن از بار ترافیکی آن به اتمام می‌رسد.

شهردار برازجان از امتداد خیابان شریعتی به سمت خروجی برازجان به طرف بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به همکاری خوب مردم در این راستا و با اجرایی شدن این طرح به یاری خداوند دیگر شاهد تمرکز بار حمل و نقل درون شهری در اطراف بازار نخواهیم بود.

حسین‌آبادی با اشاره به هویت‌دهی و ساماندهی جمعه‌بازار و همچنین احداث بازارچه‌های محلی در خیابان حسینیه اعظم و خیابان خضر اذعان داشت: در هفته آینده طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دشتستان این بازارچه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح بهسازی اطراف بازار نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به سامان‌بخشی به محوطه درون بازار نیز ابراز داشت: مصالح مورد استفاده در این کار از بهترین نوع در سطح کشور انتخاب شده‌اند و نظر به اینکه بخش عمده‌ای از خرید شهروندان برازجانی و هم‌استانی‌های ما در این مکان صورت می‌گیرد، سعی خواهیم کرد تا به نحو شایسته‌ای کار بهسازی بازار را به اتمام برسانیم.

شهردار برازجان یادآور شد: امیدواریم این بار به گونه‌ای عمل کنیم که دغدغه‌های همشهریان از وضعیت بازار برای همیشه مرتفع شود.

محمدتقی گرمسیری عضو شورای اسلامی شهر برازجان نیز در این آیین، بازار روز برازجان را قطب بازار استان خواند و گفت: دست‌فروشان قشری زحمتکش هستند که برای امرار معاش نیازمند جایگاه و محلی خاص و ویژه خود هستند.

محمد کمالیان رئیس مجمع امور صنفی برازجان نیز اظهار داشت: ما باید با تعامل بیشتر با شهرداری در راه داشتن شهری زیبا گام برداریم.

این بازارچه در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و تعداد 215 غرفه احداث شده است.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول