اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خبر داد

افزایش صادرات از بازارچه مرزی کیله سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت از افزایش حجم صادرات از طریق بازارچه مرزی کیله سردشت تا 58 میلیون دلار در سال گذشته خبر داد.

افزایش صادرات از بازارچه مرزی کیله سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی شامگاه امروز در جمع مدیران این شهرستان که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای توسعه منطقه، بازارچه مرزی کیله سردشت ساماندهی شده است.

وی افزود: برای بیش از 13 هزار نفر در بازارچه‌ها و معابر مرزی سردشت فرصت اشتغال فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: بهره‌برداری از هشت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی بیش از 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از برنامه‌های مهم دولت در سال گذشته برای سردشت بود که محقق شد.

فرماندار سردشت همچنین از بهره‌برداری 116 طرح تولیدی، خدماتی و بهداشتی در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

وی تصریح کرد: مجموع اعتبار لازم برای این طرح‌ها 220 میلیارد ریال است.

کاظمی با بیان اینکه هدف دولت خدمت بی‌منت به مردم مناطق مرزنشین است، اظهار داشت: تعداد مصوبات سفر نخست هیئت دولت به سردشت 26 مصوبه بود که از این تعداد به غیر از طرح گازرسانی به شهر میرآباد همگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

فرماندار سردشت خاطرنشان کرد: دور دوم و سوم سفرهای هیئت دولت نیز در مجموع 11 مصوب برای سردشت به دنبال داشت که از این تعداد شش مصوب اجرایی نشده است.

امام جمعه سردشت نیز یکی از وظایف مسئولان را خدمت به مردم مناطق محروم دانست و گفت: پیشرفت هر منطقه‌ای نیازمند برقراری تعامل بین مردم و مسئولان آن است.

ماموستا ملاسلام امینی افزود: اگر مسئولان مردم را پشتیبان خود بدانند در تمام امور و خدمات‌رسانی به آنها موفق خواهند شد.

در سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سردشت 24 مصوبه طرح‌های روستایی با اعتبار هفت هزار و 800 میلیون ریال به تصویب رسید.

این طرح‌ها در شش روستای شهرستان سردشت و از محل اعتبارات ماده 180 و با نظر کارشناسی بخش روستایی استانداری اجرا می‌شود.

اختصاص سه میلیارد ریال برای پایان سد ورگیل سردشت، 500 میلیون ریال برای ساخت ساختمان آتش نشانی شهرداری، تکمیل پارک و دهیاری نالاس، 500 میلیون ریال برای احداث دیوار ساحلی، 400 میلیون ریال برای کتابخانه، تامین اعتبار برای آسفالت راه روستایی، تامین اعتبار برای بازسازی شبکه آب روستایی از طرح‌های مصوب در این سفر است.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول