اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تجارت ساری و میاندرود خبر داد

جمع‌آوری کالاهای بدون بارکد از بازار 2 شهر مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری و میاندرود گفت: در قابل طرح شبنم، کالاهای بدون بارکد از بازار دو شهر مازندران جمع‌آوری می‌شوند.

جمع‌آوری کالاهای بدون بارکد از بازار 2 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود، اسماعیل هادی‌نژاد گفت: مرحله دوم طرح شبنم از اردیبهشت سال جاری در رسته‌های کالاهای رایانه‌ای، بهداشتی، آرایشی، لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی قاچاق و بدون بارکد ملی در سطح شهرستان ساری آغاز می‌شود.

این مسئول در ادامه اعلام کرد: در این طرح تمام کالاهای بدون بارکد از بازار جمع‌آوری می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود هدف از این طرح را جلوگیری از ورود کالای بی‌کیفیت و جعلی با نصب بارکد دوبعدی بر روی کالاها عنوان کرد.

وی متذکر شد: شبکه بازرسی نظارت مردمی «شبنم»، سامانه‌ای است که در آن مردم می‌توانند فقط با داشتن یک گوشی تلفن همراه دوربین‌دار و با استفاده از نرم‌افزاری که در اختیار آنها قرار گرفته، علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و یاری دولت در شناسایی عوامل توزیع کالای قاچاق و جعلی، از مشوق‌های اعتباری هم برخوردار شوند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول