اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی جیرفت:

بازرسان با جدیت تخلف در بازار را پیگیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی جیرفت گفت: بازدیدهای اعضای ستاد تنظیم بازار از بازارهای سطح شهر شدت گرفته است و با جدیت تخلف‌ها را پیگیری می‌کنند.

بازرسان با جدیت تخلف در بازار را پیگیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود آهنگ‌بهادر ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت اظهار داشت: برای نظارت بر مسافربرهای شخصی در سطح شهرستان باید مسئول مربوطه مشخص شود تا برای برخورد با آنها از قدرت اجرایی لازم برخوردار باشد.

وی افزود: با وجود اینکه حوزه آرد و نان فرمانداری حدود چند ماه است که به اداره بازرگانی شهرستان واگذار شده‌ است، اما به دلیل نبود امکانات کافی هنوز فرصت بازدید از بخش‌ها و روستاها فراهم نشده است.

آهنگ‌بهادر تصریح کرد: باید بخشداران در این زمینه همکاری لازم را با این اداره انجام دهند تا بتوانیم به نحو مطلوب‌تری به وضعیت نانوایی‌ها به ویژه در بحث سوخت آنها رسیدگی کنیم.

وی ابراز داشت: طی چند هفته گذشته که بازدیدهای اعضای ستاد تنظیم بازار از بازارهای سطح شهر شدت گرفته است، بازرسان نیز همواره فعال بوده و با جدیت تخلف‌ها را پیگیری کرده‌اند.

شفیقه شفیعی عضو شورای شهر جیرفت نیز در این جلسه با بیان اینکه می‌توان در خطبه‌های نماز جمعه اطلاعات کافی در زمینه مقابله با گرانفروشی را در اختیار مردم قرار داد، اظهار داشت: بسیج آمادگی کامل دارد تا با در اختیار قرار دادن نیروی کافی به بازرسان در امر نظارت بر بازار مشارکت کند.

نماینده سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز اظهار داشت: در زمینه محصولات سیب‌زمینی و پیاز در سال جاری وضعیت بحرانی را پشت سر گذاشته‌ایم.

شهرام رودباری بیان داشت: محصول سیب‌زمینی به دلیل سرمازدگی در آغاز سال علاوه بر کاهش برداشت با افت قیمت نیز مواجه بوده است.

وی اذعان داشت: محصول پیاز نیز با وجود آمادگی برداشت از دی ماه سال گذشته به دلیل نبود بازار با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده، اما از سه روز قبل خرید تضمینی آن آغاز شده است.

رودباری با تأکید بر اصلاح چرخه توزیع عنوان کرد: اصلاح توزیع محصولات در منطقه هم به سود تولید‌کننده و هم مصرف‌کننده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول