اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان خبر داد

کاهش قیمت گوجه‌فرنگی تا 10 روز آینده در بازار همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی تا 10 روز آینده در بازار همدان خبر داد.

کاهش قیمت گوجه‌فرنگی تا 10 روز آینده در بازار همدان

علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با گرانی میوه در بازار همدان اظهار داشت: گرانی موز به بحث نوسانات قیمت ارز و دلار باز می‌گردد چرا که انحصار این میوه در کشور در دست چند نفر است که بالطبع نیز قیمت موز  توسط همین چند نفر تعیین می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فصل میوه‌های پاییز و زمستان به اتمام رسیده و میوه‌های تابستان نیز نرسیده‌اند و نارس هستند معمولاً در این ایام یک افزایش قیمتی در این زمینه احساس می‌شود که در خرداد ماه کاهش خواهد یافت.

شمس در ارتباط با گرانی گوجه‌فرنگی نیز گفت: علت گرانی این محصول نیز آفت‌زدگی در بوستان‌ها و مزارع گوجه‌فرنگی است که با به ثمر رسیدن فصل گوجه‌فرنگی در خوزستان، قیمت این محصول نیز در 10 روز آینده کاهش پیدا می‌کند.

وی در ارتباط با گرانی مرغ گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر هزینه‌های سربار زیاد شده و قیمت دان مرغ و سبوس نیز گران شده و ما نیز کمبود داریم اگر چه به نظر من 4 هزار و 400 تومان قیمت مرغ با توجه به هزینه‌های کنونی اجناس دیگر قیمت زیادی نیست.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه در حال حاضر افزایش قیمت به طور محسوس و غیر محسوس در همه کالاها وجود دارد، عنوان کرد: مقداری از افزایش قیمت‌ها ناشی از حقوق پرسنلی، هزینه‌های حمل و نقل و مقداری نیز بر اساس اجرای طرح شبنم در بازار است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه اجرای طرح شبنم در سال 90 کلید خورد و از بیستم اردیبهشت ماه سال جاری نیز اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر این اساس همه کالاهایی که مشمول این طرح هستند کددار می‌شوند و مصرف‌کننده می‌تواند با ارسال یک پیامک صحت و سقم کالای مورد نظر خود را استعلام کند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول