اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات سبزوار خبر داد:

ساخت مستند قرآنی توسط سازمان تبلیغات سبزوار

خبرگزاری فارس: در همایش بزرگ قرآنیان سبزوار، از برترین‌‌ها و فعالان قرآنی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ساخت مستند قرآنی توسط سازمان تبلیغات سبزوار
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، در این همایش که عصر امروز در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برگزار شد رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به کسب عناوین کشوری توسط قاریان و موذنان سبزواری اظهار داشت: با همکاری دفتر خبر صداوسیما قرار است فیلم مستندی از زندگی قاریان برتر سبزوار تهیه و پخش شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی فاطمیان افزود: ما آمادگی خود را برای تامین هزینه این مستند از طریق تبلیغات اسلامی استان اعلام کرده‌ایم.
وی به تشکیل 100 کلاس قرآن‌آموزی عمومی از سال 89 تاکنون در شهرستان سبزوار اشاره کرد و اظهار داشت: در این کلاس‌ها بیش از 2هزار نفر شرکت داشته‌اند.
فاطمیان با اشاره به اجرای 15 طرح قرآنی تخصصی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها نیز حدود 300 نفر از مربیان قرآنی در رشته‌های مختلف شرکت داشته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با بیان اینکه برگزاری این کلاس‌ها و طرح‌های قرآنی بازخورد خوبی برای شهرستان داشته تصریح کرد: در سال90-89 اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به خاطر فعالیت‌های قرآنی رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان کسب کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول