اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

روحانی مستقر، یک سازمان تبلیغات کوچک است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: روحانی مستقر همانند یک سازمان تبلیغات اسلامی در مقیاس کوچک است.

روحانی مستقر، یک سازمان تبلیغات کوچک است
به‌ گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در نشست با روحانیون مستقر شهرستان‌های دیر و کنگان در سالن اجتماعات تبلیغات کنگان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در چند سال گذشته در راستای کیفیت بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته و روز به روز بر کیفیت برنامه‌های این سازمان افزوده شده است.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی و روحانیون مستقر نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی دارند و انتظار داریم روحانیون به علم روز مجهز باشند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پژوهش و آموزش از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری است و از روحانیون انتظار داریم با تحقیق و پژوهش در امور دینی و تبلیغی، اثربخشی بیشتری داشته باشند.
موسوی‌نیا در ادامه با اشاره به مشکلات روحانیون مستقر تصریح کرد: مشکلات روحانیون مستقر را تا حد امکان برطرف می‌کنیم و از ادارات شهرستان‌ها می‌خواهیم نسبت به انعکاس مشکلات و پیگیری برای رفع آنها اقدام کنند.
وی با بیان انتظارات این دسته از روحانیون، عنوان کرد: روحانی مستقر مانند یک سازمان تبلیغات اسلامی در مقیاس کوچک است و روحانیون مستقر باید برنامه و فعالیت‌های های خود را در رسانه‌های ارتباط جمعی انعکاس دهند تا مردم و جوانان با این فعالیت‌ها آشنا شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: امروز دشمن با تمام امکانات و با تجهیزات ارتباطی گسترده در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات و اخلاقیات است و باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و با بصیرت بخشیدن به جوانان، مسیر را هموار کنیم.
موسوی‌نیا اذعان داشت: امروز وظیفه روحانیون بسیار سنگین و مهم است و باید از امکانات موجود در هدایت نسل جوان بهره ببرند و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.
در این نشست، روحانیون مستقر نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول