اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام صنفی کشاورزان شوش:

کمباین‌های شوش برای فعالیت نیازمند 4 میلیون لیتر گازوئیل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس نظام صنفی کشاورزان شوش از نیاز 4 میلیون لیتری گازوئیل کمباین‌های این شهرستان برای برداشت محصول گندم خبر داد.

کمباین‌های شوش برای فعالیت نیازمند 4 میلیون لیتر گازوئیل هستند

عبدالرحیم رحیمی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: برای برداشت محصول گندم شهرستان شوش بیش از 4 میلیون لیتر گازوئیل نیاز است ولی در شرایط کنونی تنها 250 هزار لیتر گازوئیل به کمباین‌داران اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه کمباین‌داران در تنگنا هستند، تأکید کرد: در شرایط کنونی بین 350 تا 400 کمباین در شهرستان شوش در حال فعالیت برای برداشت محصول گندم است و تنها 20 کمباین موجود از این شهرستان بوده و همگی از دیگر استان‌ها به خوزستان مهاجرت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت محصول گندم شهرستان برداشت شود، تأکید کرد: نباید زمان را از دست داد و باید در اسرع وقت محصول از زمین‌ها برداشت شود و در این‌باره باید دستگاه‌های دولتی همکاری بیشتری در برداشت محصول داشته باشند.

رحیمی‌فر با اشاره به اینکه کشاورزان شهرستان شوش نیز در تنگنای تأمین سوخت هستند، تأکید کرد: کشاورزان شهرستان شوش برای تراکتورهای خود نیازمند سوخت هستند و باید در این‌باره همکاری بیشتری با این قشر زحمت شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول