اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد

تدابیر ویژه برای ریشه‌کنی قاچاق

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با تدابیر ویژه زمینه ریشه‌کنی معضل قاچاق کالا و ارز در کشور فراهم شود.

تدابیر ویژه برای ریشه‌کنی قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، نخستین جلسه کمیسیون پیشگیری از قاچاق شهرستان بویین‌زهرا عصر امروز با حضور مصطفی شامحمدی معاون فرماندار بویین‌زهرا و جمعی از مسئولان ادارات بویین‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد و معاون فرماندار بویین‌زهرا در این کمیسیون با اشاره به لزوم افزایش نظارت بر واحدهای مختلف صنعتی و تجاری عرضه‌کننده محصولات در کشور اظهار کرد: مسئولان امور نظارتی در کشور در شرایط کنونی وظیفه دارند که با تشدید طرح نظارت و کنترل قیمت اجناس رضایت‌مندی عموم مردم و شهروندان را افزایش دهند.

وی افزود: امروز یکی از دغدغه‌های مطرح در حوزه فروش اجناس همین مسئله است که مسئولان مرتبط با نظارت نسبت به پیگرد جدی گران‌فروشان و عاملان بر هم زننده بازار اقدامات مؤثر و نتیجه‌بخش انجام نمی‌دهند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم همیاری دولت و مردم برای آبادانی و توسعه هرچه بهتر اقتصادی در جامعه بیان کرد: هر قدر که دولت به جلو حرکت می‌کند مردم هم باید همراه دولت به پیش بروند تا شاهد جامعه‌ای توسعه‌یافته و پیشرفته باشیم.

شامحمدی ادامه داد: تلاش برای برقراری ثبات کامل اقتصادی و افزایش رفاه و رسیدگی به حال عمومی مردم باید توسط دولت و نهادهای دیگر جدی گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم تقویت و گسترش فرهنگ کار آفرینی در کشور تصریح کرد: همه ما این وظیفه را داریم که با همت و انگیزه خود باعث ارتقای جایگاه و ارزش کشور در جهان شویم.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: امروز حضور تک تک افراد به نوبه خود زمینه‌ساز جامعه‌ای مقتدر و با افتخار است.

شامحمدی در ادامه با اشاره به تلاش‌های گسترده صورت گرفته در کشور در راستای کشف و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بیان کرد: باید با تدابیر ویژه برنامه‌های دقیق زمینه ریشه‌کنی معضل قاچاق کالا و ارز در کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه کارگران و صنعت‌گران داخلی امروز با تلاش و کوشش در پی توسعه همه‌جانبه در کشور هستند، افزود: همه ما موظفیم تا در راستای تحقق جامعه‌ای هدفمند و عدالت‌محور تلاش کنیم.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا برطرف شدن معضلات فعلی کشور در بخش‌های عمرانی و خدماتی را بسیار مهم و در اولویت برنامه‌های کاری مسئولان دانست و عنوان کرد: در سال جاری باید زمینه‌های ریشه‌کنی همه مشکلات و دغدغه‌های موجود در کشور مهیا شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول