اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم خبر داد

قم میزبان پنجمین جشنواره دو سالانه نماز و نیایش

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان استان قم از برگزاری پنجمین جشنواره دو سالانه نماز و نیایش در بهمن سال جاری در قم خبر داد.

قم میزبان پنجمین جشنواره دو سالانه نماز و نیایش

علی بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تولیدات مشترک فیلم با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: این تولیدات شامل موضوعات آزاد، مهدویت و حضرت معصومه(س) بوده که با استقبال قابل توجه هنرمندان همراه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: فیلم‌های «یک سال بعد» به کارگردانی حسن برهانی، «نیاز» به کارگردانی سید محمدرضا حسینی، «توشه» به کارگردانی یعقوب اکبریان، «خیلی دور» به کارگردانی محمود حسینی، «چادرم چترم» به کارگردانی روح‌الله رضایی، «هدیه عروسی» به کارگردانی سعید نجاتی و «ویفر شکلاتی» به کارگردانی سعید نجاتی از جمله فیلم‌هایی بوده که در سال جاری در مراحل مختلف تهیه هستند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم عنوان داشت: توجه ویژه‌ای نسبت به بحث تولید صورت گرفته و به لطف خدا تولیدات خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به پنجمین جشنواره دو سالانه نماز و نیایش گفت: این جشنواره در سال جاری از دوم تا پنجم بهمن در قم در زمینه‌های فیلم، عکس و فیلم‌نامه برگزار می‌شود.

بیطرفان ادامه داد: جشنواره دو سالانه نماز و نیایش در آینده‌ای نزدیک در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن سینمای جوان فراخوان می‌شود.

وی عنوان داشت: اکنون تعدادی فیلم‌نامه ارسال شده که از سوی شورای فیلم‌نامه در حال بررسی بوده و پس از تائید تولید آنها آغاز می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم یادآور شد: تولیدات انجمن سینمای جوان در جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی شرکت کرده و حتی در برخی جشنواره‌ها موفق به کسب رتبه شده است.

جشنواره سراسری نماز و نیایش به صورت دو سالانه برگزار می‌شود و استان قم میزبان چهارمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول