اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای استان بوشهر خبر داد

احداث 296 کیلومتر شبکه و خط انتقال در طرح فاضلاب بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان بوشهر گفت: تاکنون حدود 296 کیلومتر شبکه فرعی، اصلی و خط انتقال در طرح فاضلاب شهر بوشهر احداث شده است.

احداث 296 کیلومتر شبکه و خط انتقال در طرح فاضلاب بوشهر

 محمدباقر بستانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از مجموع 17 ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر بوشهر تاکنون 11 ایستگاه احداث و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است و در سال جاری عملیات احداث ایستگاه پمپاژ منطقه جلالی و شغاب شهر بوشهر آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: از زمان آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر بوشهر تاکنون حدود 296 کیلومتر شبکه فرعی، اصلی و خط انتقال احداث شده است که در سال گذشته خط انتقال دوم فاضلاب شهر بوشهر به طول 18 کیلومتر و به قطر یک‌هزار میلی‌متر به اتمام رسید.

وی افزود: همچنین در سال گذشته حدود 10 کیلومتر شبکه فرعی در نقاط مختلف شهر اجرا شده و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 15 کیلومتر شبکه فرعی احداث شود.

بستانیان خاطر نشان کرد: برای تکمیل کل طرح فاضلاب شهر بوشهر به بالغ بر 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان بوشهر گفت: با بازسازی کامل واحدهای مختلف تصفیه خانه آب بوشیکان و افزایش 20 هزار مترمکعبی در شبانه‌روز در حال حاضر 70 هزار مترمکعب آب در این تصفیه‌خانه تولید می‌شود.

بستانیان در ادامه احداث مخزن 20 هزار مترمکعبی گناوه ، 10 هزار مترمکعبی دیر و 5 هزار مترمکعبی سعدآباد را از جمله فعالیت‌های 20 ماهه شرکت آبفای استان بوشهر اعلام کرد و افزود: عملیات مخزن 20 هزار مترمکعبی شماره یک‌ بوشهر آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود این مخزن در اواخر سال 91 وارد مدار شود.

وی نوسازی 10 کیلومتر از خط انتقال برازجان ـ گناوه ، احداث10 کیلومتر خط انتقال جدید آب در شهرها، نوسازی 110 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرها و توسعه 78 کیلومتر از شبکه توزیع را از دیگر فعالیت‌های شرکت آبفای استان بوشهر در این مدت اعلام کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول