اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تهران:

طرح احداث تصفیه‏خانه فاضلاب پردیس کلید می‏خورد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از تجهیز کارگاه اجرایی و آغاز به کار طرح احداث تصفیه‏خانه شهر جدید پردیس در آینده نزدیک خبر داد.

طرح احداث تصفیه‏خانه فاضلاب پردیس کلید می‏خورد
محمود مصلحی‏شاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه پیمانکار مجری طرح تصفیه‏خانه فاضلاب شهر جدید پردیس مشخص شده است.
وی ادامه داد: بر اساس موافقت‏نامه‏های انعقادی مقرر شد تا این پیمانکار بخش خصوصی در هفته جاری امور مربوط به تجهیز کارگاه خود را آغاز کند.
مصلحی‏شاد شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران را مسئول اجرا و کارفرمای طرح تصفیه‏خانه فاضلاب شهر جدید پردیس اعلام کرد.
بخشدار مرکزی تهران تصریح کرد: سایر ملزومات اجرای این پروژه پر اهمیت نظیر توافق با مجموعه پارک فناوری پردیس و تسطیح زمین مهیا شده است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پردیس از جمله شهرهای جدید و اقماری استان تهران بوده که پذیرش جمعیتی نزدیک به 600 هزار نفر در آن پیش‏بینی شده است.
مصلحی‏شاد تصریح کرد: استقرار چنین جمعیت قابل توجهی، لزوم پیش‏بینی امکاناتی همچون تصفیه‏خانه آب و ایجاد سامانه‏های تصفیه فاضلاب برای صیانت از محیط زیست،حفظ سلامت مناطق روستایی پایین‏دست و منابع آب زیرزمینی منطقه را بیش از پیش گوشزد می‏سازد.
بخشدار مرکزی تهران افزود: از این‌رو، مجموعه مدیریتی استان و شهرستان تهران برای ایجاد سامانه‏های تصفیه‏ فاضلاب تلاشی وافر از خود نشان می‏دهند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول