اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان خبر داد

کاهش مصرف 1.5 میلیون لیتری نفت سفید در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان از کاهش مصرف یک میلیون و 587 هزار لیتری نفت سفید در استان زنجان در سال گذشته خبر داد.

کاهش مصرف 1.5 میلیون لیتری نفت سفید در زنجان

علی اصغر عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور از سال گذشته میزان مصرف نفت سفید در استان زنجان در سال گذشته کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 154 میلیون و 929 هزار لیتر نفت سفید در استان زنجان مصرف شد، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال 89 کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به کاهش مصرف نفت سفید در استان زنجان در سال گذشته خاطرنشان کرد: با منطقی‌کردن مصرف میزان استفاده از نفت سفید در استان زنجان کاهش یافته است.

وی گازرسانی به روستاهای استان را از دیگر دلایل کاهش میزان مصرف نفت سفید عنوان کرد و افزود: امسال نیز با توجه به گازرسانی به چند روستای دیگر استان، میزان مصرف کاهش می‌یابد.

عباسی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در راستای تامین به موقع و کافی سوخت واحدهای مختلف تولیدی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه تامین به موقع و کافی سوخت در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و حمل و نقل از برنامه‌های سال جاری است، یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کوچکترین خللی در تامین به موقع سوخت مردم در سال جاری ایجاد نمی‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان تصریح کرد: در راستای حمایت از سرمایه ملی نظارت‌های لازم برای حفظ سرمایه‌های ملی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور حفاظت از فرآورده‌های نفتی به عنوان سرمایه‌های خدادادی کشور اقدامات لازم صورت می‌گیرد، افزود: به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود تا نظارت‌های لازم صورت گیرد.

عباسی افزایش توان واحدهای نظارتی و کنترل را در کنار سایر عوامل مهم ارزیابی کرد و گفت: حفظ سرمایه‌های ملی از برنامه‌های سال 91 محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول