اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد

لزوم احترام کاندیداها به آرای مردم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که در دوره نهم نتوانست آرای لازم برای حضور در مجلس را کسب کند تاکید کرد: کاندیداهایی که به مجلس راه نیافتند باید به نتیجه انتخابات و آرای مردم احترام بگذارند.

لزوم احترام کاندیداها به آرای مردم

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم با تمام فراز و نشیب‌های خود به پایان رسیده است و همه باید در برابر نظر و رای مردم تمکین کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات مجلس نهم در فضایی سالم و قانونمند انجام شد و خوش‌بختانه گروه‌ها و جریان‌های اصلی حاضر در رقابت‌های انتخاباتی نتیجه اعلام شده را پذیرفته‌اند.

*‌ لزوم ریشه‌یابی برخی بداخلاقی‌ها در دوران تبلیغات انتخابات

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: البته در دوره تبلیغات و رقابت انتخاباتی شاهد برخی بداخلاقی‌ها و رقابت‌های غیر منطقی و ناصحیح بودیم که در جای خود باید مورد بررسی و ریشه‌یابی قرار گیرد.

الهیان اظهار داشت: در جمهوری اسلامی حتی یک مورد رفتار غیر اخلاقی در انتخابات و یا یک مورد نادیده گرفتن قانون پذیرفته نیست و اگر مسئولان با چنین مواردی رو به ‌رو شده‌اند، باید موضوع را در فضایی آرام بررسی و علل بروز تخلفات را ریشه‌یابی کنند.

وی تاکید کرد: البته این موارد به هیچ عنوان نافی نتیجه انتخابات نیست و خوش‌بختانه تمام کاندیداها نیز با پذیرش نتیجه انتخابات صحت نتایج را تایید کردند.

* سرباز نظام هستم

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه پس از پایان دوره نمایندگی خود چه برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد؟‌ گفت: من سرباز انقلاب و ولایت هستم و دست از خدمت به مردم و انقلاب برنخواهم داشت.

الهیان در پایان تاکید کرد: اگر از حضور در مجلس در دوره نهم محروم شدم، به معنی آن نیست که دیگر فرصت خدمت به اسلام و انقلاب را نداشته و به مانند سربازی تا آخر عمر در خدمت ولایت و مردم خواهم بود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول