اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

نیاز به وجود مطهری در این عصر حقیقتی غیر‌قابل انکار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: امروز هم با وجود گذشت سال‌ها از شهادت شهید مطهری هنوز احساس می‌‏شود که نیاز به وجود او یک حقیقت غیرقابل انکار است.

نیاز به وجود مطهری در این عصر حقیقتی غیر‌قابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از تبلیغات اسلامی استان اردبیل،  حجت‌الاسلام مهدی ستوده در مراسم در گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: استاد مطهری در دفاع از کیان عقاید و احکام الهی و تبیین معارف دینی در بین مردم عالمی الگو و سرآمد بود.

وی بیان داشت: نیاز به اندیشه‌های استاد مطهری، نیاز به یک انسان والای الهی است که تفکر و اندیشه خالص اسلامی را به دور از هوای نام و نشان و دیگر مصلحت‏اندیشی‌ها و عافیت ‏طلبی‏ها، با صراحت و قاطعیت ارائه دهد.

این مسئول ادامه داد: اگر امروز به مطهری دسترسی نیست اما می‏توان با جستجو در آثارش ضمن پیدا کردن پاسخ بسیاری از پرسش‌ها نسل جوان را به گونه‏ای پرورش داد که در آینده مطهری‏های زمان از بین آنها به وجود آیند تا ادامه‌دهندگان راه وی باشند.

ستوده بیان داشت: استاد مطهری معتقد بود که باید اسلام را آن طور که هست به مردم معرفی کنیم نه چیزی به آن بیفزاییم و نه بکاهیم، در این صورت فطرت حقیقت‌جوی انسان‌ها به‌سوی آن جذب خواهد شد که در حقیقت این نوعی بیداری فطرت انسان و درک حقایق است.

وی تصریح کرد: استاد مطهری از جمله نادر افرادی بود که در آسمان معرفت دینی، جامعیت دین و مفاهیم روشنگرانه آن را خوب نگریست و قبل از تبلیغ دین نخست اندیشه و عمل و فضایل اخلاقی خود را در گستره معنوی وسعت بخشید و سپس مردم را به آن فرا خواند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز اظهار داشت: تالیفات شهید مطهری از کتب پر مخاطب در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل است.

صادق فرهمندامین گفت: همه روزه علاقمندان و پژوهشگران زیادی با حضور در کتابخانه‌های عمومی استان آثار این عالم بزرگ را مطالعه می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت علم آموزی، آموختن علم و سواد‌آموزی را در ارتقای شخصیت اجتماعی افراد مهم دانست و افزود: فرهنگیان و معلمان به عنوان قشر دلسوز و زحمتکش این رسالت بزرگ را برعهده دارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول