اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

مسئولان از واردات کالا جلوگیری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تأکید کرد: در برهه کنونی به شدت لازم است تا مسئولان از واردات کالا جلوگیری کنند.

مسئولان از واردات کالا جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالحمید بامری ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) اورست که با حضور بانوان بسیجی و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: تولید با حضور بسیج معنی پیدا می‏کند؛ همان‏طور که در جنگ تحمیلی نتیجه خود را داد و فتح و پیروزی اقتصادی نیز با بسیج امکان‏پذیر است.

وی تأکید کرد: استان سمنان بیش از دو هزار تعاونی دارد و تعاونی "اورست" یکی از تعاونی‏های نمونه استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: با حمایت مسئولان امر باید در استان سمنان، تعاونی‏ها و اتحادیه‏ها را توسعه داد و بهترین روش برای تحقق این هدف، افتتاح پایگاه بسیج و ترویج تفکر بسیجی است.

بامری اظهار داشت: همان‏طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نامگذاری امسال خود نشانه فعالیت کارگران است؛ بنابراین باید شبانه‏روز کار و فعالیت کرد.

وی افزود: مسئولان وظیفه دارند تا از واردات جلوگیری و برای کالاهای خارجی جایگزین فراهم کنند و این جایگزینی همانا توسعه و تقویت تولیدات داخلی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: اگر نتوانیم محصولاتی با کیفیت مشابه تولیدات خارجی تولید کنیم، مسلماً تولیدات خارجی جای آن را می‏گیرد.

در این مراسم، فاطمه عالمی به عنوان سرپرست پایگاه حضرت فاطمه (س) به اعضای پایگاه معرفی شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول