اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بزرگترین مجموعه تولید لوکوموتیو در کشور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بزرگترین مجموعه تولید لوکوموتیو در کشور راه‌اندازی می‌شود.

بزرگترین مجموعه تولید لوکوموتیو در کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صاحب محمدی ظهر امروز در بازدید از مجموعه کارخانجات ایریکوی ابهر اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تولید بزرگترین مجموعه لوکوموتیو ایران احداث شده است.

وی با بیان اینکه امروز کشور صاحب دانش فنی تولید لوکوموتیو است، تصریح کرد: 55 درصد ساخت لوکوموتیو در کشور راه‌اندازی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از بازدید از کارخانجات تولیدی صنایع ریلی کشور در بازدیدهای خود خبر داد و افزود: ظرفیت‌های این کارخانه‌ها شناسایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه ایریکوی زنجان قبل از این تنها در زمینه تولید ایرباس فعالیت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر خط تولید واگن باری راه‌اندازی شد.

صاحب محمدی از توسعه این کارخانه در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: پس از تولید صنایع ریلی، قراردادهایی با شرکت مترو برای تامین واگن‌های مورد نیاز آن منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ایریکوی ابهر زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرده است، افزود: در سال آینده نیز زمینه اشتغال 200 نفر در این مجموعه ایجاد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی دو خطه کردن راه‌آهن زنجان را نیز از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: با در نظر گرفتن منابع لازم فعالیت‌های آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول