اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر معاون اول رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی

آمادگی کامل خراسان‌جنوبی برای میزبانی از همایش ترانزیت

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور برای حضور در همایش بین‌المللی خراسان‌جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.

آمادگی کامل خراسان‌جنوبی برای میزبانی از  همایش ترانزیت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خراسان‌جنوبی فردا میزبان برگزاری همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق است که بر اساس برنامه اعلام شده با حضور 17 سفیر از کشورهای مختلف و در کل با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی در تاریخ 18 و 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

این همایش که قرار بود در سال گذشته برگزار شود به دلیل تغییرات در وزارت راه و شهرسازی به تعویق افتاد و اردیبهشت‌ماه سال جاری زمان جدید برگزاری این همایش از سوی مسئولان کشوری و استانی اعلام شد.

با توجه به اهمیت برگزاری این همایش و تاثیراتی که می‌تواند بر توسعه اقتصادی این منطقه داشته باشد استاندار خراسان‌جنوبی در نخستین جلسه شورای اداری سال 91 استان از کلیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست که در راستای برگزاری هر چه بهتر این همایش تلاش کنند.

همچنین چندین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از حضور میهمانان مختلف در این همایش نیز در استان با حضور مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی برگزار شده است.

این همایش با دو محور علمی و عملی برگزار می‌شود که در بخش علمی این همایش بیش از 300 مقاله به دبیرخانه همایش در دانشگاه بیرجند از سوی محققان ارسال شده است که با توجه به تخصصی بودن این همایش رقم قابل توجهی است.

همچنین برنامه‌های جانبی نیز برای این همایش در نظر گرفته شده است که بازدید از پتانسیل‌های اقتصادی و زمینه‌های سرمایه‌گذاری از جمله شهرک صنعتی بیرجند از دیگر برنامه‌های جانبی است که برای این همایش در نظر گرفته شده است.

برگزاری نشست میهمان خارجی همایش، بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی بیرجند، اجرای موسیقی محلی و برگزاری کارگروه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی مسئولان اجرایی برای این همایش اعلام شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول