اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

آغاز به کار جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز به کار چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان خبر داد.

آغاز به کار جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بخشی از چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان از دیروز آغاز و تا 10 اسفند ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش مسابقه کپی آثار در فرهنگسرای امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته شده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش جنبی اصل آثار به نمایش درآمده است، افزود: داوری این آثار در زنجان و از سوی کارشناسان این رشته صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش مسابقه در رشته‌های عکس، پوستر، تصویر سازی و کاریکاتور برگزار می‌شود.

ذوالقدر از برگزاری این جشنواره در بخش جنبی در رشته‌های نقاشی، مجسمه، سفال و نگارگری خبر داد و گفت: آثار این بخش نیز به استان رسیده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی از ارسال 74 اثر به این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: این آثار در نگارخانه فرهنگسرای امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته شده است.

معاون اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از نظر نیروی انسانی دست‌اندرکار این مجموعه مشکلی برای برگزاری این جشنواره وجود ندارد، افزود: انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان اجرای بخشی از این جشنواره را به عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان هنری استان در برگزاری مطلوب این جشنواره به اداره کل کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: استان شرایط مطلوبی را برای برگزاری این جشنواره دارد.

ذوالقدر با اشاره به اینکه از نظر مکانی به دلیل استفاده از یک گالری برای نمایش آثار با مشکل مواجه هستیم، یادآور شد: در استان نگارخانه تخصصی و خصوصی برای برگزاری این جشنواره‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان انتظار می‌رود این جشنواره به نحو مطلوبی در استان برگزار شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،‌ افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی نفرات برتر در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول