اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین سالگرد سفر رهبری به کردستان

دومین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در دهگلان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از برگزاری دومین جشنواره هنرهای تجسمی کردستان همزمان با سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در شهرستان دهگلان خبر داد.

دومین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در دهگلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی عصر امروز در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی دهگلان درسال 90 اظهار کرد: این جشنواره اردیبهشت سال 91 با حضور هنرمندان استان به مدت دو روز در دهگلان برگزار می‌شود.

فرماندار دهگلان در ادامه گفت: در سال‌جاری در شورای فرهنگ عمومی  شهرستان دهگلان تعداد 19 جلسه با 55 دستور کار و 95 مورد مصوبه حاصل تلاش و هم‌فکری اعضای شورا بوده است.

وی افزود: امسال شهرستان دهگلان بعد از شهرستان سنندج دومین شهرستان موفق استان در برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی بوده است.

فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه با تشکر از حضور مردم این شهرستان در نهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور با شکوه و حماسی مردم دهگلان را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم با این حضور میثاقی دیگر با آرمان های انقلاب ، امام راحل و مقام معظم رهبری بستند.

ملاجمال جعفری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان در این جلسه از حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: مردم با خلق حماسه 22 بهمن و 12 اسفند بار دیگر دشمنان اسلام و ایران را ناامیدتر از گذشته کردند.

در ادامه این جلسه اعضای شورا به جمع‌بندی عملکرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان و پیگیری مصوبات جلسات قبل و همچنین پیش‌بینی روند جلسات در سال آینده پرداختند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول