اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان

107 اثر به بخش مسابقه جشنواره هنرهای تجسمی راه یافتند

خبرگزاری فارس: 107 اثر به بخش مسابقه جشنواره استانی هنرهای تجسمی راه یافتند.

107 اثر به بخش مسابقه جشنواره هنرهای تجسمی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس دهمین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور مسئولان استان، شهرستان و 107 هنرمند از سراسر استان در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان فعالیت خود را آغاز کرد.

از 107 شرکت کننده در جشنواره 56 هنرمند زن و 51 نفر هنرمند مرد در رشته های هنری؛ کاریکاتور، گرافیک، نقاشی، طراحی، نگارگری و عکاسی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

امروز پس از مراسم افتتاح کارگاه‌های مسابقه در همه رشته‌ها به جز رشته عکاسی با حضور داوران، اساتید و کارشناسان مرتبط با هر رشته در سالن مجتمع فرهنگی هنری فردوسی برگزارشد.

آثار خلق شده هنرمندان در کارگاههای آموزشی این جشنواره در شش رشته توسط هشت داور بررسی و نتیجه نهایی نیز بر اساس اثر ارائه شده خواهد بود.

روز دوم جشنواره نیز گارگاه آموزشی با حضور نخستین طراح گرافیک معاصر ایران قباد شیوا در قالب برنامه تئوری و عملی در سالن بهزیستی شهرستان تویسرکان بر پا خواهد شد.

گفتنی است در مرحله اول 321 اثر از 111 هنرور به دبیرخانه جشنوار ارسال شده که از این مجموع 107 اثر به مسابقه راه پیدا کردند.

جشنواره هنرهای تجسمی استانی علاوه بر اینکه یک مسابقه است اما رهاوردهای تأثیرگذاری را برای علاقمندان به هنر را به همراه خواهد داشت.

رقابت سالم، پویایی و ارتقای هنر تجسمی، ایجاد فضایی از شور نشاط و شادابی، آشنایی و تبادل تجربیات هنری هنرمندان، بسترسازی برای شکوفا شدن نیروی خلاقه نهفته هنری در نسل جوان و مؤلفه‌های دیگر که می‌تواند جایگاه هنر استان را ارتقا دهد از رهاوردهای جشنواره به شمار می‌رود.

نماشگاه هنرهای تجسمی در تاریخ 15 لغایت 27 بهمن در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان به نمایش عموم قرارگرفت.

لازم به ذکر است جشنواره هنرهای تجسمی استانی روزهای 25 و 26 در شهرستان تویسرکان برگزار است.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول