اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نوزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر افتتاح شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، نوزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر افتتاح شد.

این نمایشگاه حاصل کار هنرمند ملایری " زهرا بیات" است که به مدت شش روز در محل نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افتتاح شده است. 

این نمایشگاه شامل 50 اثر هنری با موضوع آزاد و تاکتیک مداد رنگ- طراحی‌های خطی و تصویرسازی است که در این نمایشگاه ارائه شده است.

این هنرمند ملایری زیر نظر استاد "حمید میرشاولد" از استادان هنرمند ملایری آموزش دیده و دانشجوی رشته نقاشی در دانشگاه نوشهر است.

وی تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف از جمله "هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان همدان، چهارمین جشنواره و نمایشگاه سراسری آثار تجسمی بسیج در ساری، جشنواره نوآوران بسیجی تهران، جشنواره هنرهای رامون فر (نمایندگی آلمان در ایران ) نمایشگاه گروهی دانشجویی اداره کل مازندران و نمایشگاه گروهی هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری ملایر شرکت داشته است و این نمایشگاه حاصل هشت سال فعالیت وی بوده است.

خاطرنشان می‌شود این نمایشگاه از 20 اسفندماه به مدت شش روز از ساعت هشت صبح تا دو بعد از ظهر در مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد ملایر واقع در میدان قائم - روبروی دادگستری آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول