اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معرفی تمدن 7 هزار ساله

نمایشگاه هنرهای تجسمی نقوش تمدن جیرفت گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هنرهای تجسمی بر گرفته از نقوش تمدن جیرفت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جیرفت آغاز به کار کرد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی نقوش تمدن جیرفت گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ظهر امروز نمایشگاه هنرهای تجسمی بر گرفته از نقوش تمدن جیرفت در محل مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جنب مصلای جیرفت آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نمایشگاه هنری جواهر و صنایع دستی بر گرفته از نقوش تمدن جیرفت به مدت چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه با تکنیک قلم‌زنی بر روی مس و برنج انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی از آثار ارائه شده در این نمایشگاه به صورت تندیس و جواهر با سفال و نقش برجسته ساخته شده است.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه تعداد 30 قطعه اثر هنری که همه از آثار کشف شده تمدن جیرفت است در معرض دید هنر دوستان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اذعان داشت: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 با مراجعه به مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جنب مصلای جیرفت از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی تمدن 7 هزار ساله شهرستان جیرفت است.

حسینی اظهار داشت: این نمایشگاه توسط الهام عبداللهی دارنده مدرک تحصیلی کارشناسی صنایع دستی از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول