اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

حماسه دیروز حاصل پیوند مردم با رهبری بود

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی حضور پرشکوه مردم در انتخابات روز گذشته را حاصل پیوند عمیق مردم ارزشمند سرزمین آفتاب با ولایت و رهبری امت اسلامی دانست.

حماسه دیروز حاصل پیوند مردم با رهبری بود

استاندار مرکزی طی پیامی از حضور گسترده و پررنگ مردم در دومین مرحله نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد در این پیام که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: حضور در انتخابات نشانه حیات قدرت، تعهد و مسئولیت آحاد ملت نسبت به داشته‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مادی و معنوی و میراث تاریخی است.

در این پیام با تاکید بر اینکه ملت همیشه در صحنه ایران در 15 اردیبهشت ماه با حضوری پرشور حماسه 12 اسفند را تکمیل کرده و برگی زرین به پرونده سراسر افتخار انقلاب اسلامی افزودند آمده است: در شرایطی که دشمنان با به کار بستن حربه‌های مختلف تبلیغاتی، تهدید به حمله نظامی و تحریم به شیوه‌های مختلف تمام تلاش خود را به منظور کم رنگ کردن و عدم حضور مردم در انتخابات به کار بستند، نقش‌آفرینی پرشور مردم در این آزمون بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

این پیام می‌افزاید: در واقع هر رأی مردم که به صندوق‌های اخذ رأی افتاد مهر تائیدی بر ولایتمداری و بصیرت ملت ایران عزیز اسلامی بود و پشتیبانی قوی مردم در این انتخابات از نمایندگان خانه ملت، سرمایه‌ای ارزشمند است که مناسبات جنگ نرم دشمنان را در هم شکسته و خون دوباره‌ای را به کانون قانون‌گذاری و نظارتی کشور دمید.

در این پیام با بیان اینکه این حماسه و حضور شورانگیز و غرورآفرین یکبار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات را نقش بر آب کرد و بر اساس پیش‌بینی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی سیلی محکم‌تری به صورت دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی زده شد آمده است: 12 اسفند ماه سال گذشته و در 15 اردیبهشت ماه جاری بار دیگر مردم انقلابی، مؤمن و ولایت‌مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و دندان شکن خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهر تایید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

استاندار مرکزی خلق این حماسه پرشکوه را حاصل پیوند عمیق مردم ارزشمند سرزمین آفتاب با ولایت و رهبری امت اسلامی دانسته و آورده است: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف استان از مردم ولایتمدار به مناسبت خلق این حماسه پرشکوه و به‌یادماندنی و همه نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، رسانه‌های جمعی، دستگاه قضایی، ماموران انتظامی، نظامی و امنیتی نیز خالصانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول