اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

40 منتخب مجلس نهم از قشر فرهنگیان هستند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: بیش از 40 نفر از منتخبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قشر فرهنگی هستند.

40 منتخب مجلس نهم از قشر فرهنگیان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، قاسم احمدی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی آموزش و پرورش منطقه کلاردشت که در سالن شهید رجایی برگزار شد افزود: جامعه‌ای حرکت خواهد کرد که معلمش حرکت کند و رو به جلو برود.

وی اظهار داشت: باید از اندیشه و تجارب پیشکسوتان فرهنگی بهره برد که این حرف در حد شعار مانده است و اجرایی نمی‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه بیش از 40 نفر از منتخبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قشر فرهنگی هستند، ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که مردم فرهنگیان و معلمان را باور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تقویت مراکز تربیت معلم و همچنین دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: عدم آموزش فن معلمی یکی از چالش‌هایی است که در چند سال اخیر این بخش را با مشکل مواجه کرده و فارغ التحصیل همه دانشگاه‌ها می‌توانند پا به عرصه بگذارند، این روند مطلوبی نیست چرا که یک معلم باید در دانشگاه فنون معلم بودن را بیاموزد.

احمدی همچنین از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این دانشگاه در ابتدای کار 25 هزار نفر را پذیرش می‌کند.

وی تصریح کرد: طرحی در حال تدوین است که برای پذیرش افراد در این دانشگاه فرزندان فرهنگیان امتیاز و سهمیه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول