اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیدون بهبهان خبر داد

حضور گسترده مردم زیدون در دور دوم انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: بخشدار زیدون گفت: مردم زیدون بهبهان از صبح امروز مشارکت بسیار گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند.

حضور گسترده مردم زیدون در دور دوم انتخابات مجلس

فریدون توکلیان لحظاتی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: مردم زیدون از دقایق آغازین رأی‎گیری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‎های رأی حاضر شده و با خلوص دل رأی خود را به صندوق‎ها انداختند.

وی افزود: مردم این شهر با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به اهمیت این مرحله از انتخابات در این برهه زمانی حساس پی برده و با درک صحیح از شرایط، حضوری حداکثری در شعبه‎های اخذ رأی داشته‎اند.

توکلیان تصریح کرد: با مشاهده این مشارکت، پیش‎بینی می‎کنیم همچون مرحله نخست، حدود 80 درصد مردم زیدون در این مرحله از انتخابات شرکت کرده و به ندای رهبری لبیک بگویند.

بخشدار زیدون با اشاره به سخنان دشمنان انقلاب اسلامی پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی گفت: همه شاهد بودیم که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ما، چگونه با سخنان خود قصد داشتند مردم را تحریک کرده و با تضعیف روحیه، از حضور آنان در انتخابات مرحله اول و مرحله دوم جلوگیری کنند، اما این مشارکت حداکثری به همه آنان نشان داد که ایران و ملت سرافرازش همانند دیگر کشورها نبوده و انقلاب و نظامی را که با خون هزاران شهید بدست آورده‎اند از دست نخواهند داد.

وی در خصوص وضعیت برگزاری انتخابات در زیدون گفت: با تلاش مجریان انتخابات و با توجه به آموخته‌های برگزاری مرحله نخست، اجرای این رویداد عظیم و مهم تاکنون بدون مشکل بوده و همه به راحتی و در کمال آرامش رأی خود را به صندوق‎ها انداخته‎اند.

توکلیان خاطر نشان کرد: این رویه تا پایان زمان انتخابات ادامه داشته و با تلاش و دقت تمامی دست اندرکاران انتخابات، تا آخرین لظحه رأی‎گیری این آرامش و راحتی را در زیدون حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول