اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

مردم قدر نعمت امنیت را بدانند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول الهی و ودیعه‏ای اعطایی از طرف خداوند است که بشریت به آن نیاز دارد.

مردم قدر نعمت امنیت را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، سردار علی استادحسینی در جلسه‏ای با حضور پایوران سپاه استان سمنان که در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند نعمت‏هایی به انسان داده است که متأسفانه قدر آن را نمی‏داند و شکر این نعمات الهی را باید با شکرگزاری صحیح به جای آورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرصتی برای توجه هر چه بیشتر به گوهر سلامتی که خداوند متعال به همه ما هدیه کرده، در اختیارمان نهاده شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اشاره به بهره‏مندی و نیاز همه آحاد مردم به سلامت گفت: تمامی انسان‏ها حق دارند از حداقل‏های استانداردهای سلامت در اجتماع برخوردار باشند و مسئولان امر مکلف به تأمین این حداقل‏ها در زندگی هستند.

استادحسینی بیان داشت: به فرموده امام سجاد (ع) «سلامتی نعمتی پنهانی است؛ هرگاه یافتی آن را فراموش می‏کنی و هرگاه از دست می‏دهی، آن را به یاد می‏آوری».

وی گفت: اسلام دینی است که به نظافت و بهداشت اهمیت داده است؛ بنابراین بسیجیان و پاسداران ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول