اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

کارگران تلاشگران عرصه تقویت امنیت ملی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کارگران به مانند سربازان گمنام مملکت امام عصر (عج) هستند که در تقویت امنیت ملی می‌کوشند.

کارگران تلاشگران عرصه تقویت امنیت ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری صبح امروز در نشست تشکل‌های کارگری با استاندار اردبیل اظهار داشت: کارگران در سنگر کار و تلاش به فکر اقتدار اقتصادی ایران هستند و توان و قدرت خود را به معنای حقیقی به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: کارگران در تبعیت از فرمان ولی امر خود و برای شکستن تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در سنگر کار و تولید حضوری ارزشمند دارند و حرکت آنها نیز مبین مصرف کالاهای داخلی و ممانعت از فرهنگ مصرف کالاهای بیگانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست فرمانده بسیج کارگری یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر کشور و 200 شهید کارگر استان را گرامی داشت و افزود: بسیج به عنوان ارزشمند‌ترین تبلور مردمی نظام در تمام عرصه‌ها حضوری فعال دارد و در سنگر کار و تولید کشور نیز با جلب و جذب کارگران توانسته است تعهد و اخلاص آنها را به معنای واقعی به نمایش بگذارد.

علیرضا جعفر‌زاده تصریح کرد: نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجی از شوق و امید را در دل جامعه کارگری زنده کرده است چرا که یقین داریم با توجه به این حوزه می‌توان کشور را از هرگونه آسیب اقتصادی برحذر داشت.

وی ابراز داشت: کارگران بسیجی امروز در سنگر کار و تولید با مؤلفه اسلامی کردن محیط کار و تقویت اعتماد و باور به محصولات داخلی و سرمایه‌گذاری‌های بومی می‌توانند نقش آفرین اصلی در حوزه رونق اقتصادی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست رئیس شوراهای اسلامی کار استان اردبیل نیز در سخنانی کارگران را از اقشار کم‌تجمل، بی‌ادعا و مسئولیت‌پذیر جامعه توصیف کرد.

بهروز هدایتی اظهار داشت: در ادامه مسیر تحقق جهاد اقتصادی آنچه ضروری به نظر می‌رسد حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی است به طوری که جمعیت 7.5 میلیون نفری کارگر در کشور با احتساب خانواده و افراد تحت تکلف آنها 30 میلیون نفری کارگری که 40 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود از بدو انقلاب با حضور در تمام صحنه‌ها مدافعان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان داشت: این قشر در نهایت سادگی و بی‌آلایشی با مشکلاتی نیز روبرو هستند که امیدواریم با بهبود وضعیت معاش کارگران حرکت رو به جلو را شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول